اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مشهد؛

فاز 4 پارک خطی یاسمن کلنگ زنی شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 2 مشهد گفت: همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) کلنگ احداث فاز چهار پروژه پارک خطی یاسمن در حاشیه کال فرامرز عباسی به زمین زده شد.

فاز 4 پارک خطی یاسمن کلنگ زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا ظفرجعفرزاده درباره نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: پروژه پارک خطی یاسمن که سه فاز گذشته آن در سال‌های اخیر احداث و به بهره برداری رسیده است، هم اکنون فاز چهارم آن پس از مطالعات کارشناسی صورت گرفته، آغاز شده است.
شهردار منطقه 2 مشهد با اشاره به اینکه فاز چهار این پارک خطی مساحتی حدود شش هزار متر مربع را در بر می‌گیرد که اعتباری بالغ برسه میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است، افزود: در طراحی این پارک از گونه های مختلف گیاهی استفاده شده است که بعنوان نمونه می‌توان از گیاهان رونده جهت زیبا سازی دیواره پارک و گونه های پوششی مورد استفاده برای خود پارک نام برد.
وی ادامه داد: برای تامین روشنایی در این پارک از لامپ‌های کم مصرف و پایه چراغ‌هایی بلند به ارتفاع سه متر استفاده شده است که تمام نکات لازم در رابطه با صرفه جویی مصرف انرژی نیز لحاظ شده است.
جعفرزاده تاکید کرد: در طراحی این پارک توقف گاه های مقطعی مناسبی برای استفاده عابرین در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم رعایت ایمنی و حفاظت کاردر چنین پروژه هایی گفت: برای رعایت اصول ایمنی نسبت به دیوارچینی و نرده کشی اطراف کال اقدامات لازم صورت گرفته است و همچنین استفاده از نرده های همسان و همشکل در اطراف کال نیز بر زیبایی این پارک افزوده است.
جعفرزاده بیان داشت: آبیاری در این پارک به شیوه سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای صورت می‌گیرد و از مخزنی با ظرفیت 200 متر مکعب جهت ذخیره منابع آبی نیز استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول