اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد:

استقبال از پیشنهادهای مردمی در برنامه‌های هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی سعی کنند تا در طول اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های هفته دولت، با انتقادها و پیشنهادهای مردمی با روی باز استقبال کنند.

استقبال از پیشنهادهای مردمی در برنامه‌های هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در سالن شهدای فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دولت برای برقراری ارتباط هرچه بیش‌تر دولت با مردم است و خدمت به مردم از سوی دولت باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد: تصمیم داریم تا مدیران دستگاه‌های شهرستان سمنان قبل از آغاز هفته دولت برای بهره‏مندی از رهنمودهایی در زمینه اجرای برنامه‌های این هفته با نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار داشته باشند.
فرماندار سمنان گفت: توجه داشته باشیم که حلقه پیوند مردم و دولت، مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف هستند پس در مراسم‌ ویژه هفته دولت و نیز در افتتاح پروژه‌ها نباید تنها توجه مدیران دولتی را مد نظر قرار دهیم.
همتیان افزود: با دعوت از مردم و قشرهای مختلف و خانواده‌های معظم شهدا در مراسم‌ این هفته، باید توجه دولت به مردم را بیش از پیش نمایان سازیم.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف سعی داشته باشند تا محوریت برنامه‌های خود را معطوف به برنامه‌های پیش بینی شده توسط فرمانداری نکنند بلکه خود نیز برنامه‌های متنوع دیگری برای هفته دولت داشته باشند.
فرماندار سمنان گفت: در روز نخست هفته دولت همچون سال‌های گذشته برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب، برنامه‌ای برای حضور مدیران و کارمندان دستگاه‌های مختلف در گلزار شهدای سمنان خواهیم داشت.
همتیان افزود: مدیران و کارمندان نهادهای مختلف باید توجه داشته باشند که به دلیل کاهش ساعات کار ادارات در ماه مبارک رمضان سعی کنند تا با حضور به موقع در برنامه‌های اعلام شده بتوانند وظیفه اصلی خود یعنی خدمت به مردم را نیز به خوبی انجام دهند.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات استانی سعی کنند تا در هفته دولت در برنامه‌های ویژه خود فرصت‌های مناسبی در اختیار مسئولان دستگاه‌ها برای معرفی خدمات گسترده دولت‏های نهم و دهم قرار دهند.
فرماندار سمنان گفت: تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز باید سعی کند تا از فرصت به وجود آمده در این ماه مبارک استفاده کند و در مسجد خاصی که نسبت تجمع مردمی بالاتری دارد در طول این هفته برای معرفی خدمات دولت برنامه‌های ویژه و متنوعی داشته باشد.
همتیان افزود: مدیران دستگاه‌ها سعی کنند تا خدمات ارائه شده در دولت دهم از سوی دستگاه‌های خود را مستندسازی کنند تا در اختیار فرمانداری قرار گیرد و در صورت امکان به مردم شناسانده شود.
وی تصریح کرد: تصمیم داریم تا در هفته دولت، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور مداوم در مساجد از نزدیک پاسخگوی سئوالات و انتقادهای مردم نسبت به عملکرد دولت باشند.
فرماندار سمنان با بیان اینکه جامعه بسیجی از اقشار موثر و گسترده جامعه هستند، گفت: باید سعی شود تا پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته دولت مراسم ویژه‌ای برای معرفی خدمات دولت و پاسخگویی به سئوالات بسیجیان داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول