اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مرودشت خبر داد:

توسعه خطوط اتوبوس‌رانی در مرودشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مرودشت گفت: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی در این شهرستان دو خط جدید اتوبوسرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

توسعه خطوط اتوبوس‌رانی در مرودشت
کریم کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از توسعه حمل و نقل عمومی در سازمان اتوبوسرانی مرودشت و راه‌اندازی دو خط جدید در این شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به راهبردهای مدیریت شهری در توسعه و حمل و نقل عمومی و پس از بررسی و نیازسنجی به عمل آمده این دو خط جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مرودشت اضافه می‌شود.
کریمی افزود: هدف از راه اندازی این خطوط تسهیل در دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی و تلاش در راستای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی است.
وی اضافه کرد: خط جدید اتوبوسرانی مرودشت به شهرک مهدیه و تخت جمشید با به کارگیری چهار دستگاه مینی‌بوس هیوندای کولردار در این سازمان به تصویب رسید و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مرودشت همچنین ادامه داد: خط جدید اتوبوسرانی مرودشت به روستای گرم‌آباد در خفرک سفلی در بخش مرکزی نیز از نیازمندی‌های این روستا بود که در هفته دولت آغاز به کار می‌کند.
کریمی بیان داشت: اعتبار لازم برای تهیه هر دستگاه مینی‌بوس هیوندای کروس 42 میلیون تومان برآورد شده است که با حمایت دولت در راستای هدفمندی یارانه‌ها و استفاده از حمل و نقل عمومی 60 درصد آن یارانه دولتی و 40 درصد آن با مشارکت بخش خصوصی با تعهد خدمت هفت‌ساله تامین شده است.
وی همچنین بیان کرد: برای خرید هر دستگاه اتوبوس 475 نیز 150 میلیون تومان هزینه شده که 82 درصد آن تسهیلات دولتی و 18 درصد نیز با مشارکت بخش خصوصی با تعهد 10 سال خدمت در خطوط سازمان اتوبوسرانی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول