اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه اعمال شب‌های قدر؛

برنامه ماه خدا از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه ماه خدا از کانال ندای اسلام در راستای ارائه اعمال شب‌های قدر و اهمیت این شب‌ها خبر داد.

برنامه ماه خدا از کانال ندای اسلام پخش می‌شود
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه پنج برنامه از سلسله برنامه‌های ماه خدا به شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) اختصاص پیدا کرده است، اظهار داشت: در این برنامه‌ها تلاش شده تا با بیان خصایص اخلاقی امام علی(ع) و نیز بیان داستان‌ها و نمونه عملی سیره ایشان گوشه‌هایی از زندگی این امام بزرگوار برای شنوندگان تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ماه خدا در شب‌های قدر ماه خدا به  اهمیت شب‌های قدر و اعمال در نظر گرفته شده برای این شب‌ها می‌پردازد.
مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: برنامه ماه خدا به مدت 30 دقیقه از ساعت 7 و 45 دقیقه تا 8 و 15 دقیقه و با کارشناسی حسین رجبعلی، جهاد اسماعیل، اسد جعفری و اسامه العطار پخش می‌شود.
وی با اشاره به پخش برنامه حدیث روزHadith of the Day  گفت: این برنامه به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان می‌پردازد و با بیان روایاتی از ائمه معصومین(ع) درباره شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی(ع) به استقبال این مناسبت‌ها می‌رود.
حسینیان خاطرنشان کرد: حدیث روز برنامه‌ای 10 دقیقه‌ای بوده و حامد حسین وقار و اعجاز حسین در این برنامه به کارشناسی می‌پردازند.
وی به پخش سخنرانی‌های 30 دقیقه‌ای از کانال ندای اسلام اشاره کرد و بیان داشت: دکتر شمالی، معلم مصطفی و مهدی مدرسی از ساعت 9 و 45 دقیقه تا 10 و 15 دقیقه به ایراد سخنرانی در این ایام می‌پردازند.
مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com ‌در قسمت پخش زنده live ‌یا ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz ‌با frequency 27500 ‌به برنامه‌های کانال گوش دهند.
وی در پایان گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در وبلاگ برنامه‌های ماه رمضان به آدرس http://ramadhan.radioftp.ir/ قابل دریافت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول