اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک کارکنان سپاه علی بن ابیطالب به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم از کمک نقدی 50 میلیون ریال فرماندهان، مدیران و پایوران و سربازان ستاد سپاه علی بن ابیطالب (ع) به مردم سومالی خبر داد.

کمک کارکنان سپاه علی بن ابیطالب به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب (ع) حسن زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: پاسداران و سربازان ستاد سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در راستای ابراز همدردی با محرومان و قحطی‌زدگان سومالی با کمک‌های نقدی حمایت خود را از مردم این کشور اعلام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: 50 میلیون ریال در مراسم محافل انس با قرآن و نمازهای جماعت این سپاه در ماه مبارک رمضان جمع‌آوری شده است.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک به مردم سومالی تاکیداتی داشته و مراجع تقلید و علما نیز اختصاص ثلث سهم امام به قحطی زدگان سومالی را مجاز اعلام کرده اند، اظهار داشت: پاسداران و سربازان به هر میزان از توان خود در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه همه باید به مردم سومالی کمک کنند، ابراز داشت: مشاهده صحنه‌های دردناک و ناگواری که مردم سومالی امروز به آن مبتلا شده‌اند دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول