اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر رئیس جمهور؛

701 پروژه برای آموزش و پرورش مازندران تعریف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بودجه استانداری مازندران گفت: در سفر رئیس جمهور به مازندران،701 پروژه برای آموزش و پرورش تعریف شد.

701 پروژه برای آموزش و پرورش مازندران تعریف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در تشریح مصوبات سفر ریاست جمهور در بخش آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: تعداد مصوبات دور اول سفر یک مصوبه اصلی و چهار مصوبه توافقی بوده که تعداد هشت پروژه برای اجرایی شدن این مصوبات در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: سفر دور دوم رئیس جمهور به مازندران شمال 21 پروژه بود و دور سوم سفر  21 مصوبه برای آموزش پرورش تعریف شد که تعداد پروژه‌های سه سفر رئیس جمهور به مازندران 701 پروژه بود.
مدیر کل دفتر بودجه استانداری مازندران در مورد اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در آموزش و پرورش بیان داشت: در مصوبات دور اول سفر، عملیات اجرایی دو پروژه به اتمام رسید و دو پروژه دیگر در دست اقدام و یک پروژه نیز در حال پیگیری برای اجرایی شدن است که در مجموع 82 درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران اجرایی شد.
احمدی درباره مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران خاطرنشان کرد: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای خانه علم مازندران نیز بودجه‌ای کمتر از پنج درصد لحاظ شد.
وی با اعلام اینکه در دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران بار مالی مندرج در متن مصوبه نداشتیم، بیان داشت: بار مالی مصوبه 486 میلیارد ریال بود که 451 میلیارد ریال آن در دور اول سفر هزینه شد.
مدیرکل دفتر بودجه استانداری مازندران در مورد مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در آموزش و پرورش افزود: 160 میلیارد ریال برآورد مالی مصوبات دور سوم پیش‌بینی شده بود که 131 میلیارد تومان بار مالی برای آن تعریف شد که در مجموع در دور دوم 291 میلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص داده شد و تاکنون 114 میلیارد ریال آن هزینه شد.
این مسئول درباره مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به مازندران بیان داشت: کل اعتبارات دور سفر سوم ریاست جمهوری به مازندران 864 میلیارد ریال برآورد شد.
احمدی ادامه داد: مصوبات دور اول سفر به آموزش و پرورش در برخی از پروژه‌ها به اتمام رسید و مصوبات دور دوم سفر نیز برخی از پروژه‌ها با پیشرفت 55 درصد پیشرفت داشت.
مدیرکل دفتر بودجه استانداری مازندران در پایان اذعان داشت: همچنین احداث مدرسه شبانه‌روزی بهشهر که از مصوبات دور دوم سفر بود با پیشرفت 15 درصدی در حال اجرایی شدن است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول