اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میلاد جهانی در گفت‌وگو با فارس:

برای اثبات بی‌گناهی‌ خودم وکیل گرفتم

خبرگزاری فارس: بازیکن دوپینگی صنعت ساری با اعلام اینکه به دستور پزشک‌یار تیم دارو مصرف کردم، گفت: برای اثبات بی‌گناهی خودم وکیل گرفتم.

برای اثبات بی‌گناهی‌ خودم وکیل گرفتم
میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، درباره مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش گفت: در آخرین هفته فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که صنعت در ساری میزبان مس سرچشمه کرمان بود به دلیل سرما خوردگی شدید و استرس بازی به دستور پزشک‌یار تیم قبل از بازی قرص مصرف کردم و به هیچ عنوان نمی‌دانستم که این دارو از مواد نیروزا و ممنوعه است.
وی بیان داشت: برای رسیدن به این مقطع تلاش‌های زیادی انجام دادم، زحمات زیادی را متحمل شدم و به خدا قسم اگر می‌دانستم که این قرص نتیجه آزمایش را مثبت اعلام می‌کند به هیچ عنوان آن را مصرف نمی‌کردم.
بازیکن صنعت ساری گفت: کم تجربگی، سهل‌انگاری و اطلاعات اندکم موجب شد با توجه به میزان آمادگی و اوج بی‌جهت یک سال از فوتبال دور باشم.
جهانی در ادامه افزود: در حال حاضر نگران وضعیت خود هستم، تازه در لیگ جا افتاده بودم و پیشرفت خوبی داشتم حتی در فصل جدید از چند تیم لیگ برتری و لیگ دسته اولی پیشنهادهای خوبی داشتم.
هافبک فصل گذشته صنعت ساری تصریح کرد: در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بر اساس اعتراف و اقراری که میثاق اسلامی پزشک‌یار تیم در مصرف دارو به من داشته و ارائه مدارک پزشکی بی‌گناهی من ثابت شد و من هم در تلاش هستم که این مدت محرومیت را کاهش دهم.
جهانی در ادامه از تشکیل جلسه شورای استیناف در فدراسیون درباره محرومیت وی خبر داد و افزود: در جلسه بدوی کمیته پزشکی ابتدا مرا به دو سال از میدان ورزشی محروم کردند و زمانی که بی‌گناهی من ثابت شد این محرومیت به یک سال کاهش یافت.
هافبک چپ پای ساروی تیم صنعت خاطرنشان کرد: برای اثبات بی‌گناهی خود وکیلی برای خود انتخاب کردم تا در جلسه شورای استیناف از من دفاع کند شاید با اثبات بی‌گناهی من تبرئه و یا اینکه مدت محرومیت از یک سال کاهش یابد.
 وی گفت: در فصل جدید قبل از اینکه آزمایش دوپینگ من مثبت اعلام شود از تیم‌های لیگ برتری شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان و همچنین از تیم‌های لیگ دسته اولی گسترش فولاد تبریز، ماشین سازی تبریز، ابومسلم خراسان و استیل آذین سمنان پیشنهاد بسیار خوبی داشت.
جهانی در پایان از حمایت‌های غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال مازندران و هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به خاطر حمایت‌هایی که از ایشان داشتند تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش فارس، از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال آزمایش دوپینگ میلاد جهانی بازیکن فصل گذشته صنعت ساری مثبت اعلام شد و این بازیکن به مدت یک سال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول