اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بستر مناسب برای آغاز سال تحصیلی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مسئولان از هم اکنون بستر مناسبی برای آغاز سال تحصیلی در استان ایجاد کنند.

بستر مناسب برای آغاز سال تحصیلی ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای اداری آموزش و پروش استان مازندران با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: برای اجرایی شدن کامل طرح‌های اردوی هجرت در مازندران باید دقت شود که بودجه این بخش با اهرم بخش اعتبار تقویت شود.
وی با اشاره به نزدیک بودن ایام مدرسه خواستار بسترسازی مناسب برای آموزش در سطح مدارس استان شد و تصریح کرد: همه ارگان‌هایی که به نوعی در خدمات‌رسانی به آموزش و پرورش دخیل هستند باید با تمام قوا بستر مناسب برای ایجاد فضای با نشاط برای تعلیم و تربیت را فراهم آورند.
استاندار مازندران تاکید کرد: شهرداری‌ها و مسئولان شهری نسبت به روان‌سازی ترافیک و انجام خط کشی‌های عابر پیاده اقدام کنند و ملاحظات مربوط به حمل و نقل و ترافیک نیز در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.
این مسئول با تقدیر از حضور خیران مدارس در مازندران بیان داشت: حضور خیران مدرسه‌ساز نقطه قوت برای مردم و مسئولان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.
طاهایی خواستار ایجاد هماهنگی آموزش و پرورش با فرمانداران و شهرداران استان شد و تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش در جلسات متعدد بررسی ایجاد فضای آموزشی مناسب در مدارس را در دستور کار خود قرار دهند.
وی خواستار شناسایی رزمندگانی که در حین کار پس از اعزام به جبهه به اسارت درآمدند و به میهن بازگشتند، شد و تاکید کرد: اگر در مجموعه آموزش و پرورش این افراد وجود دارند باید به شایستگی مورد تجلیل قرار گیرند.
طاهایی با اشاره به حادثه اخیر در سومالی خواستار ایجاد تمهیدات مناسب در استان برای کمک به مردم قطعی زده این کشور شد و افزود: مسئولان اجرایی در این بخش اقدامات لازم برای دریافت و ارسال کمک‌های مردمی را انجام دهند.
این مسئول با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش آموزش و پرورش بیان داشت: حجم مصوبات سفر دولت در بخش آموزش و پرورش مناسب است و مسئولان باید تلاش کنند که مصوبات سفر به موقع و طبق زمانبندی مشخص اجرایی شود.
وی تاکید کرد: در جاری مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در آموزش و پروش، ساخت نمازخانه‌ها در جاری پروژه‌ها پیش‌بینی شد، دقت لازم برای اجرایی شدن آن در سطح مدارس انجام شود تا با حفظ زیبایی، مکان معنوی مناسبی در مدارس ایجاد شود.
طاهایی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان به دانش آموزان بخش‌های محروم استان شد و اذعان داشت: باید بستری در استان ایجاد شود که امکانات اولیه تحصیل از قبیل پوشاک و لوازم مدرسه برای همه دانش آموزان فراهم شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول