اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس هرمزگان خبر داد:

کشف 500 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 536 کیلو مواد مخدر و دستگیری 13 نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف 500 کیلو مواد مخدر در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌محمدعلی آخوندی ‌در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف مواد مخدر در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران سپاه ناحیه مقاومت بندرعباس روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی یک باند هفت نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت گسترده فعالیت داشتند را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان، اعضا باند را دستگیر و در این رابطه 230 کیلوگرم مواد مخدر در بسته‌های 10 کیلویی که در داخل یک دستگاه خودرو پژو 405 بارگیری شده بود کشف و همچنین هشت دستگاه تلفن همراه متعلق به اعضای باند را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان طی عملیاتی دیگر و در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار وسیع اطلاعاتی و اشرافیت کامل، از فعالیت گسترده یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی فردی به نام "ح ب" در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان مطلع و موضوع دستگیری اعضا باند را در دستور کار قرار دادند و در این رابطه ضمن شناسایی یکی از خودروهای قاچاقچیان و کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان در حوالی مقر پلیس راه میناب بندرعباس به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک و پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر‌نشان کرد: راننده و سرنشین دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از خودرو 158کیلوگرم تریاک و 50 کیلو و 700 گرم حشیش کشف و به همراه خودرو و متهمان به یگان منتقل شدند.
وی عنوان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی کنجی خمیر نیز در ساعت 22 شب گذشته به چهار زن و مرد مسافران یک‌ دستگاه اتوبوس مظنون و در بازرسی از وسایل همراهشان 25 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و متهمان را دستگیر کردند.
‌آخوندی همچنین بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بستک نیز با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، شب گذشته از قصد حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مسیر "لنگه به بستک" مطلع و بلافاصله به محل اعزام و در اجرای ایست و بازرسی مقطعی در مقابل یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای به رانندگی فردی با نام معلوم اهل و ساکن داراب فارس مشکوک و متوقف که در بازرسی دقیق و کامل از خودرو 50 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه "لاورچهو" شهرستان پارسیان نیز روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 22 کیلو تریاک با لفافه کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: مأموران انتظامی استان با انجام فعالیت شبانه‌روزی در 24 ساعت گذشته در سطح استان جمعا 536 کیلو حشیش و تریاک کشف، 13 نفر از عوامل و عناصر قاچاق مواد مخدر دستگیر و 4 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول