اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در چهار ماه نخست امسال؛

60 زندانی استان بوشهر آزاد شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: با کمک خیران و مسئولان، در چهار ماه نخست امسال تعداد 60 زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر از زندان آزاد شدند.

60 زندانی استان بوشهر آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اکبر محبی شامگاه پنج‌شنبه در جشن گلریزان در بندر کنگان اظهار داشت: ستاد دیه استان بوشهر با همکاری کمیته امداد استان و دادگستری کل استان بوشهر در سال گذشته و امسال تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشته و در تمام شهرها و بخش‌ها و شهرستان‌ها شاهد برپایی جشن گلریزان و کمک به نیازمندان هستیم.
وی افزود: مردم استان بوشهر اثبات کرده‌اند که در کمک کردن به افراد نیازمند پیشتاز هستند و در تمام مراسمات گلریزان شاهد حضور بی‌نظیر و خالصانه این عزیزان هستیم.
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به آمار و ارقام آزادی زندانیان در استان خاطرنشان کرد: از سال 79 تا کنون با همت خیرین نیکوکار استان بیش از 1300 زندانی جرائم غیر عمد به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشته‌اند و این امر ارزش والایی دارد.
محبی تصریح کرد: امسال مشارکت مردم بیشتر و اثربخش‌تر بوده و تا پایان سال امیدوار هستیم شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد باشیم.
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه در سال جاری با همت و حمایت دولت خدمتگزار و خیرین استان بوشهر بیش از 60 زندانی آزاد شدند گفت: برای آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد شهرستان کنگان بیش از سه میلیارد ریال نیاز است.
محبی اضافه کرد: ان‌شاالله و با حمایت مردم بتوانیم به تدریج زمینه را برای آزادی زندانیان فراهم کنیم.
رئیس دادگستری شهرستان کنگان نیز اذعان داشت: دادگستری همکاری لازم را برای آزادسازی زندانیان غیر عمد دارد و از این مسئله حمایت می‌کنیم.
محمد سهیلی افزود: گرفتار شدن و زندانی سرپرست خانواده در جرائم عمد و غیر عمد ضربه مهلکی بر پیکره نظام خانواده وارد می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: فرزندان و خانواده‌های زندانیان در معرض بیشترین آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و کمک به آزادی زندانیان کمک به امنیت اجتماعی و فردی است.
سهیلی گفت: باید دست به دست هم بدهیم و برای شاد کردن دل خانواده‌های بی‌سرپرست بیش از پیش فعالیت کنیم.
انتهای پیام/         
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول