اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم سال 90 اجرایی می‌شود؛

احداث سد دودر در منطقه تنگ‌ارم دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از احداث سد دودر در منطقه تنگ‌ارم دشتستان خبر داد.

احداث سد دودر در منطقه تنگ‌ارم دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در جمع مردم شهر تنگ‌ارم اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت در استان است و تلاش کرده‌ایم در عمران شهری و روستایی، امکانات لازم را جذب کنیم.
وی افزود: در بخش‌های 6 گانه دشتستان اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شده و بویژه در منطقه تنگ‌ارم شاهد اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه و عمران و آبادانی هستیم.
فرماندار دشتستان از تخصیص 5 میلیارد ریال برای عمران شهری شهر تنگ‌ارم خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغ 5 میلیارد ریال از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان به عمران شهری تنگ‌ارم دشتستان اختصاص یافته است.
خسروی تصریح کرد: این رقم برای اجرای خیابان، بلوار و ساماندهی ورودی شهر تنگ‌ارم و پروژه‌های عمران شهری هزینه خواهد شد.
وی یادآور شد: احداث یک مرکز درمانی جدید در شهر تنگ‌ارم، راه‌اندازی و تجهیز خانه عالم و تکمیل خوابگاه شبانه‌روزی دبیرستان رودکی از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که باید در این شهر اجرایی شود.
خسروی با اشاره به احداث دو طرح آبخیزداری در منطقه دهرود و تنگ‌ارم عنوان داشت: توجه و توسعه بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های آبخیزداری در منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان و مردم بخش است که با جدیت و با تخصیص اعتباراتی خاص درصدد رفع نگرانی‌های آنها هستیم.
فرماندار دشتستان در ادامه از احداث سد دودر در منطقه تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این سد در نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود و با اجرایی شدن این سد عمده مشکلات آب شرب منطقه حل خواهد شد.
خسروی ابراز داشت: اعتبار لازم برای لایروبی سدهای آب شیرین تنگ‌ارم، گوریگاه و چشمه شیرین دهرود در سال‌جاری اختصاص یافته است.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت شهرستان بهره می‌گیریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول