اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد:

برگزاری جشن گلریزان آزادی 35 زندانی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم دره گفت: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری جشن گلریزان برای 35 زندانی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن گلریزان آزادی 35 زندانی در خرم‌دره
رحیم‌ نوری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن گلریزان یکی از سنت‌های حسنه است که هر ساله به منظور آزادسازی تعدادی از زندانیان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در جشن گلریزان خیران، مسئولان و افرادی که تمایل به کمک دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزاد سازی زندانیان نیازمند به پایگاه‌های موجود در سطح شهرستان تحویل دهند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: انجام دادن عمل خیر در ماه مبارک رمضان ثواب چند برابر بیشتری نسبت به ماه‌های دیگر سال دارد.
وی تصریح کرد: آزادسازی زندانیان نیازمند و غیر عمد یکی از اقداماتی است که همیشه با استقبال خوبی از سوی مردم و مسئولان مواجه می‌شود.
نوری‌پور تعداد زندانیان آزاد شده در قالب این طرح را در ماه مبارک رمضان سال گذشته 44 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این امر با مشارکت بسیار خوب مردم و مسئولان صورت گرفت.
وی اذعان داشت: میزان مبلغ جمع‌آوری شده برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد و نیازمند در ماه مبارک رمضان سال گذشته 25 میلیون تومان بوده است.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با اعلام تعداد زندانیان شناسایی شده و مشمول طرح گلریزان اضافه کرد: در صورتی که مبلغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان بیشتر از مبلغ پیش‌بینی شده باشد، اقدام به آزاد سازی زندانیان دیگری نیز می‌شود.
وی با اشاره به همکاری بسیار خوب مسئولان در زمینه جمع‌آوری کمک‌های لازم و خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی این‌گونه برنامه‌ها ادامه داد: اطلاع‌رسانی به موقع کمک شایانی به بهتر انجام شدن این اقدامات می‌کند.
نوری‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود در جامعه به علت نداشتن سرپرست خوب است، اضافه کرد: با آزاد کردن زندانیان غیر عمد می‌توان کمک شایانی در حل این مشکلات کرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان به علت نبود سرپرست خوب و یا نبود سرپرست منحرف می‌شوند که این امر موجب مشکلات و ناهنجاری‌های بسیاری در جامعه می‌شود.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نباید در همه زمینه‌ها انتظار کمک از سوی دولت را داشت، ادامه داد: بسیاری از اقدامات نیز هستند که خود مردم می‌توانند آن را حل کنند.
 وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان در سال‌جاری در دوم شهریور ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می شود امسال نیز همچون سال‌‌های گذشته این مراسم با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.
نوری‌پور با بیان اینکه بسیاری از زندانیان مجرم نبوده و به صورت غیر عمدی در زندان به سرمی‌برند، اضافه کرد: این جشن شامل کسانی است که به صورت غیر عمد تصادف کرده و یا در زندان به سر می‌برند و شامل افرادی که به صورت عمدی و به منظور اختلال در نظم عمومی جامعه در زندان هستند نمی‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول