اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد:

تهیه جهیزیه 100نوعروس نکایی با کمک خیران

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: تا پایان سال برای 100 نوعروس نکایی جهیزیه فراهم می‌شود.

تهیه جهیزیه 100نوعروس نکایی با کمک خیران
رضا آزادی کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به کمک به تهیه جهیزیه برای نوعروسان نکایی نیز اظهار داشت: تا پایان سال برای 100 نوعروس نکایی باید جهیزیه فراهم شود که امیدواریم مردم ما در این کار خیر نیز پیش‌قدم باشند. 
وی یادآور شد: با برگزاری جلسات مختلف، برخی از ادارات، صنایع و خیریه‌ها، تهیه این جهیزیه را تقبل کرده‌اند، ولی همچنان نیازمند کمک همنوعان برای این امر خیر و نیک هستیم.
فرماندار نکا در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسیدگی به وضع ملت سومالی از جمله وظایف مهم ما ایرانیان به عنوان یک هم‌نوع و مسلمان است که باید توسط همه مردم جامعه انجام شود.
وی از کمک کارکنان فرمانداری نکا به قحطی‌‌زدگان سومالی خبر داد و گفت: این کمک‌ها به شماره حساب اعلام شده توسط هلال احمر واریز شد.
فرماندار نکا ابراز داشت: آنچه اکنون در سومالی در حال اتفاق است گرسنگی زنان و کودکانی است که چیزی جز پوست و استخوان بر تن ندارند و باید به داد این محرومان رسید و هم اکنون در ماه رمضان نیز باید این کار خیر در ما بیشتر از قبل قوت بگیرد.
آزادی بیان داشت: در حال حاضر چندین میلیون نفر در این کشور در وضع بسیار سختی به سر می‌برند و جان صدها هزار و حتی میلیون‌ها نفر در خطر است و کمک‌های ما می‌تواند جان بسیاری از این مردم بی‌گناه را نجات دهد.
وی با تاکید بر حس نوع‌دوستی در ملت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما در دوران مختلف زندگی خود، کمک به هم‌نوع را در شرایط مختلف تجربه کرده و اکنون نیز باید با تاسی از ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب در این راه و کمک به مردم سومالی پبش‌قدم باشند.
نماینده عالی دولت در نکا ادامه داد: این مسئله و کمک به هم‌نوعان، فرصتی برای نهادینه کردن فضائل اخلاقی است و کمک به همنوعان از تاکیدات موکد دین اسلام و ائمه اطهار (ع) است که نباید نادیده گرفته شود.
آزادی اضافه کرد: کمک‎رسانی،  یک مسئله خیلی انسانی و اسلامی و مسئله تربیتی و وجدانی است که در قرآن نیز سفارش‌های فراوانی بر آن شده است که نباید نادیده گرفته شود.
وی گفت: ما باید در همه شرایط به فکر همنوعان خود باشیم و این مسئله نباید تنها به مواقع ضروری و بحرانی اختصاص یابد.
این مسئول اذعان داشت: نیکوکار کشورمان می‌توانند وجوه نقدی خود را برای کمک به مردم گرسنه سومالی علاوه بر شماره حساب 99999 جمعیت هلال‌احمر نزد بانک ملی شعبه مرکزی، به شماره حساب 0199999999003 سیبا نزد همین بانک واریز کنند. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول