اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

فرهنگ‌سازی در اکرام ایتام ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: در امر اکرام ایتام باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود.

فرهنگ‌سازی در اکرام ایتام ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست با مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه ارزش‌ها و معنویات است و گسترش تعالیم اصیل اسلامی در این ماه مبارک ارزش و اهمیت زیادی دارد.
وی افزود: خوشبختانه در دشتستان کارهای زیادی برای گسترش معنویت در جامعه انجام شده و همه مسئولان همکاری و تعامل دارند.
امام جمعه برازجان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار بالایی از نظر دریافت معارف قرآنی و دینی در سطح شهرستان وجود دارد که این مهم وظیفه ادارات و نهادهای مختلف فرهنگی را چند برابر کرده و باید تلاش شود با کمترین امکانات، بیشترین بهره‌وری فرهنگی را در سطح جامعه داشته باشیم.
مصلح تصریح کرد: کیفیت برنامه‌های فرهنگی مطلوب نیست و انتظار داریم کیفیت برنامه‌ها بالاتر رود و همه مسئولان در این امر وظیفه دارند.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در امر اکرام ایتام گفت: مسئولان باید در این زمینه پیشقدم شوند و با کمک به ایتام، گام اساسی را بردارند.
امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه همه مسئولان به مردم اذعان داشت: خدمات‌رسانی بهینه انفاق مسئولان است و هر مسئولی که خدمات بیشتری ارائه کند، انفاق بیشتری انجام داده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز گزارشی از چگونگی برنامه‌های تبلیغی و اعزام مبلغین به مساجد سطح شهرستان ارائه کرد.
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا گفت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی را سرلوحه خود قرار داده‌ایم و به فضل خدا به موفقیت لازم رسیده‌ایم.
وی بیان داشت: تکمیل ساختمان تبلیغات اسلامی با همکاری فرمانداری در حال انجام است و شتاب خوبی دارد.
معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز با تاکید بر لزوم تکمیل ساختمان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: برای توسعه بنای این اداره تلاش زیادی شده و در تامین اعتبارات ویژه تلاش خواهیم کرد تا در خور شان مردم ولایتمدار دشتستان کمبودها و نیازهای مختلف فرهنگی را تامین کنیم.
کریم آزاد خاطرنشان کرد: مسئولان دشتستان همکاری نزدیکی با هم دارند و شاهد ارتقای شهرستان در تمام حوزه‌ها هستیم که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول