اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

افزایش تولید از پارس جنوبی اولویت‌ اساسی نفت است

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: افزایش تولید از میدان گازی پارس جنوبی اولویت‌ اساسی وزارت نفت است.

افزایش تولید از پارس جنوبی اولویت‌ اساسی نفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رستم قاسمی در بازدید از سکوهای دریایی فازهای پارس جنوبی اظهار داشت: تمام تلاش مدیران ارشد وزارت نفت در سال جهاد اقتصادی برای رشد و رونق پارس جنوبی به کار گرفته شده و به حمدالله شاهد رشد محسوسی در اجرا هستیم.
وی افزود: برای جبران عقب‌ماندگی از کشور رقیب باید دست به دست هم بدهیم و باید از تمام زمان و امکانات خود به نحو مطلوب بهره ببریم تا بتوانیم موفق شویم.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، افزایش تولید از میدان گازی پارس جنوبی اولویت‌ اساسی وزارت نفت است.
قاسمی تصریح کرد: کسانی که در این نقطه مهم تلاش می‌کنند سهم بزرگی در شکوفایی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
 وی خطاب به کارکنان ادامه داد: کار و تلاش بی‌شائبه شما موجب عزتمندی و سرافرازی جمهوری اسلامی و صنعت نفت است و به طور قطع این زحمات ارزش‌های مادی و معنوی زیادی به همراه خواهد داشت.
وزیر نفت یادآور شد: وجود کارکنان متعهد و دلسوز و کارآمد صنعت نفت موجب شده تا امیدواری به اعتلا و بالندگی صنعت نفت افزایش یابد؛ تاکید ما در صنعت نفت به تقویت فضای مناسب برای ایجاد وفاق ملی است.
قاسمی اضافه کرد: باید به اصل اعتمادسازی در بدنه صنعت نفت بیشتر توجه شود و به انجام کار در فضاهای غیرساختاری خودداری کنیم و با حفظ همدلی برای توسعه صنعت نفت تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی گفت: خوشبختانه امروزه صنعتگران داخلی، توانمندی خوبی در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت کسب کرده‌اند و ما در راستای تامین بسیاری از تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به شرکت‌ها و کشورهای خارجی وابسته نیستیم.
وزیر نفت بیان داشت: در سالی که به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد افزایش بهره‌وری باشیم. قاسمی همچنین از سابت 2 پارس در شهرستان کنگان نیز بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی تعدادی از فازها قرار گرفت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول