اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرط کم‌ شدن تعطیلات رسمی کشور؛

قاضی‌زاده: مجلس از تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که یک روز از سایر تعطیلات کشور حذف شود، امکان موافقت مجلس با تعطیلات به مناسبت عید فطر وجود دارد.

قاضی‌زاده: مجلس از تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند
سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: عید فطر بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین عید مسلمین جهان است و به نوعی عید عمومی جهان اسلام محسوب می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: داشتن تعطیلات در چنین مناسبتی نه تنها به شکلی به وحدت میان مسلمین کمک می‌کند بلکه موجبات ایجاد روحیه نشاط و سلامت در جامعه را فراهم می‌آورد.
وی افزود: پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت خالصانه‌ و فرارسیدن عید بزرگ و باشکوه فطر، داشتن فرصتی برای دید‌ و ‌بازدید و رفتن به سفر می‌تواند شور، حرارت و انرژی بیشتری به افراد جامعه هدیه کند.
قاضی‌زاده ضمن اشاره به اهمیت عید فطر گفت: گرامیداشت عید فطر و انجام آداب و سنن آن، بخشی از فرهنگ و هویت اقوام و بخش‌های مختلف تشکیل‌دهنده جامعه ایران است که قطعاً توجه به آنها از سوی دولت، زمینه هم‌سویی و نزدیکی میان این دو بیش از پیش فراهم می‌شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط کنونی فوریت طرح تعطیلی عید فطر در مجلس شورای اسلامی رأی نیاورده است و پیش‌بینی این امر که آیا با موافقت مجلسیان روبه‌رو می‌شود یا خیر، ممکن نیست اما حذف یک روز از سایر تعطیلات رسمی کشور می‌تواند در جلب نظر مجلس بسیار مناسب باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول