اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد:

گلستان میزبان فعالیت‌های فرهنگی در پرتو هم‌اندیشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: گلستان میزبان فعالیت‌های فرهنگی در پرتو هم‌اندیشی است.

گلستان میزبان فعالیت‌های فرهنگی در پرتو هم‌اندیشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در جمع کارشناسان قرآنی استان با بیان اینکه دستگاه‌ها باید از ظرفیت‌های خویش در راستای همسویی استفاده کنند، گفت: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان شاهد تولد دو فعالیت فرهنگی در پرتو هم‌اندیشی هستیم.
وی تصریح کرد: عصر شعر و نیایش و طرح قرآنی کاروان نور به مدت 10 شب در 10 شهرستان ماموریت عطرافشانی و معارف ناب اسلامی برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: طرح قرآنی کاروان نور با حضور جواد فروغی قاری بین‌المللی متفکر و اندیشمند قرآنی و گروه همسرایی الوارثین برای دوستداران و علاقمندان معارف دینی در استان برگزار می‌شود.
در این مراسم همچنین محمد فروغی قاری بین‌المللی قرآنی در سخنانی با اشاره به بودجه‌های اندک قرآنی در بخش شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: با توجه به هجمه‌های شدید فرهنگی که توسط استکبار جهانی در شبکه‌های ماهواره‌ای روند روبه رشدی دارد لازم است تا در این راستا از سوی مسئولان اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.
این اندیشمند و متفکر قرآنی بیان داشت: دشمنان سعی می‌کنند در شبکه‌های ماهواره‌ای به توهین اسلام ،مقدسات و ائمه اطهار بپردازند و با هزینه‌های گزافی می‌خواهند چهره واقعی اسلام را خدشه‌دار کنند.
وی در راستای تهاجمات بی‌امان دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنی از سعدی اذعان داشت: هر درختی که پر بارتر باشد به سوی آن سنگ پرتاب می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول