اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد همدان:

نقدهراسی نشانه ضعف در مدیریت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نقدهراسی نشانه ضعف در مدیریت است.

نقدهراسی نشانه ضعف در مدیریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدحسین ترکمن در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه فرهنگ زیربنای ساختاری هر کشور است، افزود: مسئولیت فرهنگی مسئولیتی سنگین است و مهم‌ترین وظیفه مسئولان فرهنگی باید مبارزه با جنگ نرم باشد.
وی با اشاره به اینکه هیچ مسئولی در کشور نباید از انتقاد هراس داشته باشد، ادامه داد: نقد سازنده سبب بالندگی و سالم‌سازی جامعه می‌شود که باید به این مهم توجه داشت.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ضمن تأکید بر مدیران به ویژه مدیران دستگاه‌های فرهنگی اظهار داشت: مدیران باید از نقد حقیقی و سازنده حمایت کنند.
وی نقدهراسی را نشانه ضعف در مدیریت خواند و ادامه داد: به طور قطع یک مدیر مدبر ضعف‌ها را می‌شناسد و در راستای رفع آن گام برمی‌دارد. ترکمن ضمن تأکید به مسئولان فرهنگی تصریح کرد: کار فرهنگی دیربازده و سخت است اما نتیجه می‌دهد که در این میان اهل فرهنگ باید مراقب نفوذ دشمن در همه زمینه‌ها باشند.
وی شهر ملایر را شهری فرهنگی و هنری خواند و خاطرنشان کرد: این شهرستان نیروهای فرهیخته و فرزانه بزرگی را در خود پرورش داده است که با فرهیختگی در تاریخ استان و کشور عنصری فرهنگی و نماد یک تمدن بوده و هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر نیز به توانمندی‌های علمی، فرهنگی و هنری ملایر اشاره کرد و گفت: اگر جامعه‌ای مورد تهاجم اقتصادی قرار بگیرد از پا در نمی‌آید اما وقتی مورد تهاجم فرهنگی قرار گیرد از هم می‌پاشد و فرو می‌ریزد.
سیدرسول حسینی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن بر ضرورت فرهنگ ناب اسلامی ایران بین جوانان به ویژه اصحاب هنر تأکید کرد و افزود: در حال حاضر نیمی از جمعیت شهرستان ملایر را جوانان تشکیل می‌دهند که این خود وظیفه حوزه فرهنگ و ارشاد را در این شهرستان سنگین‌تر می‌کند.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز کار فرهنگ و هنر را بسیار ظریف خواند و ادامه داد: با داشتن الگویی چون مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت و راهنما می‌توانیم در حوزه فرهنگ و هنر به قله‌های پیشرفت و اعتلا برسیم.
محمود مصباح مهم‌ترین برنامه‌های خود را در اداره ارشاد ملایر، تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان و استفغاده از ظرفیت‌ها در پیشبرد اهداف به سوی موفقیت عنوان کرد.
سرپرست سابق اداه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر نیز به موفقیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان این شهرستان در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: وجود 40 کانون فرهنگی و هنری، 12 چاپخانه و 10 انجمن ادبی و هنری فعال در شهرستان نشان از بالا بودن سطح فرهنگ و هنر ملایر است.
نصرت‌الله رمضانی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری زنگنه خبر داد و افزود: برگزاری 10 نمایشگاه مختلف هنری، راهیابی چند نمایش به جشنواره‌های مختلف، افزایش آموزشگاه‌های آزاد هنری از سه مورد به پنج مورد از موفقیت‌های این شهرستان در سال 90 بوده است. در پایان این مراسم محمود مصباح‌ به عنوان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر معرفی و از زحمات نصرت‌الله رمضانی تقدیر شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول