اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه چهارمحال و بختیاری:

رونق مساجد با شجره طیبه صالحین محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رونق مساجد با شجره طیبه صالحین محقق می‌شود.

رونق مساجد با شجره طیبه صالحین محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجتبی رفیعی در کارگاه توجیهی شجره طیبه صالحین ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرکرد اظهار داشت: طرح صالحین یک بحث دوره‌ای و کوتاه مدت نیست بلکه یک طرح با ساختار تربیتی دنباله‌دار و مستمر است.
وی افراد مؤمن، معتقد، برجسته و ممتاز را خروجی طرح شجره طیبه صالحین دانست و گفت: در بحث صالحین کیفیت ملاک است و نتیجه این طرح تبدیل آموزه‌ها به رفتار است.
رفیعی خاطرنشان کرد:‌ مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خود باید افراد خودساخته‌ای باشند تا بتوانند سربازان خوبی برای حضرت ولیعصر (عج) بسازند.
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه چهارمحال و بختیاری با تشبیه شجره طیبه صالحین به یک دانشگاه، گفت: در شجره طیبه صالحین هم بسیجیان ما که با ورود به عرصه بسیج امتیاز خوب را کسب کرده‌اند، به این امتیاز راضی نشده و در تلاش هستند که امتیاز عالی را کسب کنند.
وی شجره طیبه صالحین را از مطالبات خاص مقام معظم رهبری دانست و گفت: مهم‌ترین کار سپاه پاسداران و بسیج در برهه کنونی سازماندهی، راه‌اندازی و تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین است.
رفیعی هدف از تشکیل حلقه‌ معرفتی را نهادینه کردن اهداف شجره طیبه صالحین در بین اقشار مختلف جامعه بیان کرد و گفت: اجرای طرح صالحین سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است، بنابراین همه ما موظف هستیم به نظام و انقلاب حس تعلق داشته و همواره به نظام و ارزش‌های آن پایبند باشیم.
وی با اشاره به اینکه همه تمرکز بسیج شجره طیبه صالحین است، ادامه داد: حلقه‌های صالحین پایه و اساس بسیج و مهمترین برنامه این نهاد مقدس است.
رفیعی ایجاد توسعه و ترویج دین به صورت علمی را لازمه راه اندازی و توسعه طرح صالحین در بین اقشار جامعه دانست و افزود: هدف اصلی طرح صالحین افزایش بینش و آگاهی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیجیان است.
در آغاز این کارگاه توجیهی فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد ساختار چند بعدی پایگاه‌های مقاومت بسیج را تشریح کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول