اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون استاندار گلستان انجام شد؛

دعوت به همکاری برای سرشماری 1390 در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان از علاقمندان به همکاری در سرشماری نفوس و مسکن 1390 دعوت به همکاری به عمل آورد.

دعوت به همکاری برای سرشماری 1390 در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی ظهر امروز در جمع عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن 1390 در استان گلستان با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 در آبان سال جاری اجرا خواهد شد، اظهار داشت: برای ایجاد امکان مشارکت فعال برای آحاد مردم در اقصی نقاط استان، ثبت‌نام از متقاضیان همکاری در این طرح بزرگ ملی از تاریخ 10 مرداد الی 10 شهریور ماه به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس  S90.amar.org.ir  http:// مراجعه و ثبت‌نام الکترونیک انجام دهند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه در گذشته سرشماری نفوس و مسکن هر 10 سال یک بار در کشور انجام می‌شده است، گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در 24 اردیبهشت 1386 این سرشماری هر پنج سال یکبار انجام خواهد شد.
غلامی افزود: این سرشماری به عنوان نخستین طرح آمارگیری پنج ساله کشور، از ابتدای آبان ماه امسال و به صورت سراسری در استان آغاز و تا 20 آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این سرشماری آمارگیری اطلاعات اقتصادی و اجتماعی خانوارها از طریق تکمیل پرسشنامه و از طریق مصاحبه مامور آمارگیر جمع‌آوری و مراحل استخراج و بازخوانی این آمار نیز تا 30 بهمن ماه به طول خواهد انجامید.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: برای انجام این سرشماری یک‌هزار و 270 نفر مشارکت خواهند کرد.
غلامی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 165 نفر به عنوان آمارگیر، 17 نفر معاون فنی، 88 نفر کارشناس مسئول فنی و اجرایی هستند.
وی با درخواست از مردم شریف استان گلستان برای همکاری با ماموران سرشماری، در ارائه آمار و اطلاعات صحیح اقتصادی و خانوار خود تاکید کرد: تمام اطلاعات جمع‌آوری شده به صورت کاملا محرمانه جمع‌آوری و حفظ خواهد شد و ماموران سرشماری از تاریخ یاد شده به درب منازل و سکونت‌گاه‌های استان گلستان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌های آماری اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول