اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل سردسیر بودن اردبیل؛

تخصیص 60 درصد اعتبارات عمرانی اردبیل انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت:‌ با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل و با پیگیری‌های انجام شده تا پایان شهریور ماه 60 درصد تخصیص اعتبارات عمرانی در این استان انجام می‌شود.

تخصیص 60 درصد اعتبارات عمرانی اردبیل انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدیزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: بخشی از این اعتبارات تاکنون برای اجرا و تکمیل پروژه‌ها تخصیص یافته و مابقی نیز در دو ماه آینده جذب می‌شود تا اجرای پروژه‌ها به فصل سرما برخورد نکند.
وی افزود: با هدف توزیع اعتبارات هزینه‌ای به دنبال ابلاغ این اعتبارات برخی دستگاه‌ها به موقع اقدام به تهیه و تنظیم مبادله‌نامه کرده‌اند ولی پنج دستگاه اجرایی استان هنوز به این کار اقدام نکرده‌اند که امیدواریم به موقع به این کار اقدام کنند.
معاون استاندار اردبیل از ابلاغ اعتبار پروژه‌های مصوب از محل تملک دارایی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تخصیص این اعتبارات نیاز به اصلاحیه داشتس، با رایزنی‌های انجام شده این کار صورت گرفت و به زودی این اعتبارات نیز به دستگاه‌های ذی‌ربط تخصیص پیدا می‌کند.
مهدیزاده در مورد ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه در اختصاص دو درصد اعتبارات بودجه عمومی در اختیار معاون رئیس جمهور گفت: ‌ما آمادگی داریم به همراه مدیران استانی و نمایندگان با پروژه‌های مصوب از این اعتبارات مبالغی را دریافت کرده و سهم استان را پررونق کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل با اشاره به فعالیت 15 مهندس طرحی در اداره کل نوسازی استان اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش در سال گذشته اقدام به تغییر وضعیت این نیرو‌ها کرده تا در عرصه تعلیم و تربیت توانمندی خود را نشان دهند.
احمد محمود‌زاده اظهار داشت: ‌آموزش و پرورش امروز به غیر از نیروی رسمی،‌ پیمانی و کار معین مجوز جذب نیرو را ندارد که اغلب به کارگیری نیرو در این مجموعه از طریق آزمون است.
وی بیان داشت: ‌اگر در پروژه‌های عمرانی نیز نیرو‌های طرحی به کارگیری می‌شود باید قراردادی با پیمانکار پروژه داشته باشند تا با تکمیل پروژه و یا اجرای پروژه‌های دیگر پیمانکار بتواند از این نیرو‌ها استفاده کند تا آموزش و پرورش و نوسازی پاسخگوی جذب این نیرو نباشد.
این مسئول ابراز داشت:‌ در کارهای عمرانی و مدرسه‌سازی به کارگیری نیروها اعم از کارشناسی و کارگری باید از طریق پیمانکاران انجام شود تا در آینده با مشکل ادعای استخدام یا جذب به اداره مواجه نشویم.
محمود‌زاده تصریح کرد: در مجموع چارت سازمانی اداره کل نوسازی 65 نیروی راننده، خدماتی، کارشناس، معاون و مدیرکل است و دیگر اجازه نمی‌دهیم بدنه اجرایی و نیرو‌ی انسانی این اداره کل گسترده‌تر از شرایط فعلی باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول