اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

بیداری اسلامی دامن استکبار را گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه گفت: بیداری اسلامی امروز دامن استکبار را در قلب اروپا گرفته است.

بیداری اسلامی دامن استکبار را گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی در افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در سربیشه با اشاره به ترس دشمنان از قرآن اظهار داشت: علم دین اسلام و عامل هدایت مسلمین قرآن کریم است.
 وی اهانت‌های دشمنان نسبت به قرآن را نشان از کج فهمی آن دانست و افزود: پس از واقعه 11 سپتامبر قرآن در بازارهای اروپایی کمیاب شد.
امام جمعه سربیشه با اشاره به رشد و نشر قرآن در دنیا گفت: خداوند حافظ قرآن بوده و دشمنان نمی‌توانند در برابر اراده الهی بایستند.
محمدی بیداری اسلامی را مبنای قرآن دانست و افزود: این بیداری دامن استکبار را در قلب اروپا گرفته است و امروز باید توجه داشت که قرآن بر جسم انسان شفاست.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه معرفت و شناخت نسبت به قرآن، ایمان به آن را در پی دارد، گفت: رفتار قرآنی ملاک برتری انسان‌ها است.
محمد زمانی مخاطب اصلی آموزه‌های قرآنی را انسان دانست و علت برده‌داری به شکل شکل جدید در کشورهای اروپایی را نشان از عدم توجه به قرآن دانست.
وی سه عنصر معرفت، ایمان و تغییر رفتار را عوامل در امان ماندن انسان از گزند حوادث خواند و افزود: ترویج فرهنگ و رفتار قرآنی از وظایف دستگاه‌های فرهنگی است.
زمانی با اشاره بر استفاده از روش‌های جدید برای مقابله با تهاجم فرهنگی بر الگوسازی و الگوگیری نسل جدید تأکید کرد و افزود: نمایشگاه‌های قرآنی مأمن مذهبی مردم در ماه مبارک رمضان شده است.
 مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه نیز گفت: نمایشگاه علوم قرانی با ارائه بیش از 5 هزار جلد کتب و نرم‌افزارهای قرآنی و مذهبی و نماز و ایثار و شهادت در غرفه‌های فروش کتب قرآنی و نماز و ولایت و بصیرت با تخفیف 40 درصد به علاقمندان ارائه می‌شود.
حسن رمضانی افزود: در این نمایشگاه 15 فعالیت در قالب 12 غرفه با مضامین و عناوین کتب قرآنی و مذهبی و نماز و ایثار و شهادت و بلوتوث‌های قرآنی و عفاف و حجاب و اجرای زنده اذان و قرآن و تواشیح توسط نونهالان جامعه‌القرآن ارائه می‌شود.
وی به کمبود فضای نمایشگاهی در شهرستان  اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‌های قرآنی در تمامی عرصه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان موجود و پررنگ است ولی مکانی برای نمایش نیست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول