اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

روحانیت طلایه‌دار عرصه دفاع از دین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: روحانیت طلایه‌دار عرصه دفاع از دین و میهن اسلامی است.

روحانیت طلایه‌دار عرصه دفاع از دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در در ستاد یادواره شهدای روحانی این استان اظهار داشت: بدون شک روحانیت در حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام سهم بسزایی داشته و اکنون نیز در خط مقدم دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی است.
وی افزود: رزمندگان روحانی پیشگامان عرصه دفاع مقدس و خط شکنان جبهه جنگ نرم استکبار جهانی علیه آزادگان و مظلومان جهان هستند.
سرافراز ادامه داد: یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس و نشر خاطرات جانبازان و ایثارگران، قلوب نسل اول و نسل‌های بعدی انقلاب را به هم نزدیک‌تر می‎کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روحانیون به‌عنوان خدمتگزاران نظام دو مسئولیت مهم بر عهده دارند، تصریح کرد: نخستین مسئولیت روحانیون این است که بر تربیت نفس خود بکوشند و مزین به اخلاق اسلامی شوند و معنویت قرآن کریم را در حد توان در خود ایجاد کنند.
وی جان‌فشانی‌ها، ایثار و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را ناشی از تاثیرپذیری جوانان از امام خمینی (ره) دانست و گفت: شجاعت و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در این دوران کمتر از دوران یاران باوفای امام حسین (ع) نبود.
سرافراز با بیان اینکه روحانیت نقش مهم و تاثیرگذاری در مقاطع مختلف انقلاب ایفا کرده‌اند، افزود: طلاب و روحانیون با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و با تبلیغ برای دفاع از دین و سرزمین و حضور در خطوط مختلف نبرد نقش مهمی را در پیروزی ما در دفاع مقدس ایفا کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی مخاطبان، معنویت و اخلاق را در سیره عملی روحانیون ببینند، بیشترین تاثیر را می‌گیرند و همین امر نشان می‌دهد، نخستین مسئولیت روحانیون، تربیت نفس است.
سرافراز در ادامه نقش روحانیون را در این ماه مبارک در شهرها و روستاها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شما روحانیون بدانید که وظیفه بسیار خطیری در جامعه داشته و در مرحله اول سعی کنید حقیقت نماز و معارف الهی و احکام شرعی را به مردم بازگو کنید.
وی تصریح کرد: آنچه که دشمنان می‌خواهند این است که مردم را با روحانیت جدا کرده و شما روحانیون و ائمه جماعات باید در این ماه پر برکت ارتباط خود را با مردم به خصوص جوانان بیشتر کنید که اثرات فراوانی در برخواهد داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول