اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت خیران صورت گرفت؛

آزادی 6 زندانی جرائم غیرعمد در سیرجان

خبرگزاری فارس: با حمایت نیکوکاران سیرجانی چهار زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند و دو نفر دیگر به زودی آزاد می‌شوند.

آزادی 6 زندانی جرائم غیرعمد در سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، صبح امروز با حمایت نیکوکاران سیرجانی چهار زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند و دو نفر دیگر به زودی آزاد می‌شوند.
تهمتن صادقی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سیرجان در حاشیه جشن حمایت از خانواده‌های زندانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این زندانیان با کمک 270 میلیون ریالی نیکوکاران سیرجانی آزاد شدند و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز با کمک 127 میلیون ریالی همین خیران دو نفر دیگر آزاد می‌شوند.
وی افزود: 25 نفر زندانی جرائم غیرعمد در ندامتگاه سیرجان به سر می‌برند که با مبلغ 5 میلیارد ریال می‌توان آنان را از زندان نجات داد و از اینجا کمک خیران استان کرمان را می‌طلبیم.
صادقی خاطرنشان کرد: هیچ کمک دولتی به این انجمن تعلق نمی‌گیرد و نیکوکاران هستند که حمایت خانواده‌های زندانی را در شهرستان سیرجان بر عهده دارند و 170 خانوار زندانی زیر پوشش این انجمن هستند و در ماه مبارک رمضان 200 میلیون ریال حقوق و سبد کالا از محل کمک‌های مردمی به آنان تحویل داده شد.
به گزارش فارس، در این مراسم نیکوکاران 300 میلیون ریال به این انجمن کمک کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول