اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از مرکز بهداشتی درمانی روستای سرچاه اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: مرکز بهداشتی درمانی روستای سرچاه از توابع این شهرستان تا پایان امسال به‌بهره‌برداری می‎رسد.

بهره‌برداری از مرکز بهداشتی درمانی روستای سرچاه اردل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی در مراسم کلنگ‌زنی این مرکز بهداشتی درمانی اظهار داشت: این مرکز با زیربنای 463 متر مربع در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال احداث می‌شود.
وی افزود: این مرکز بهداشتی درمانی توسط مجمع خیرین سلامت این استان و با مشارکت سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف حداکثر شش ماه آینده احداث و تحویل بهره‌بردار می‎شود.
خسروی در ادامه بر ضرورت ارتقای سطح سلامت در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برای اینکه سلامت عموم مردم در همه ابعاد اعم از جسم و روح تحقق پیدا کند باید مسئولان دستگاه‌های مختلف بسترهای لازم برای ارتقای سطح سلامت در این شهرستان فراهم کنند.
وی آموزش را مهم‌ترین راهکار در راستای ارتقای سطح سلامت در جامعه عنوان کرد و افزود: فراهم کردن بستر مناسب در راستای ارتقای سطح سلامت در جامعه از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و از آسیب‌های جدی و خطرساز جامعه را مصون ساخت.
فرماندار شهرستان اردل در ادامه با اشاره به پروژه‌های در دست احداث مجمع خیرین سلامت استان در این شهرستان گفت: در حال حاضر احداث مجموعه مرکز تسهیلات زایمانی، خانه بهداشت، خانه پزک، پانسیون کارکنان و خانه سرایداری سوخون در زمینی به‌مساحت 500 متر مربع با اعتبار 684 میلیون ریال در این شهرستان در دست احداث است.
وی اضافه کرد: احداث مجموعه خانه بهداشت، خانه پزشک، پانسیون کارکنان و خانه سرایداری مرکز دشتک در زمینی به مساحت 460 مترمربع، احداث کلینیک بیماران خاص اردل با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریالی از دیگر پروژه‌های در دست احداث این شهرستان است.
خسروی ادامه داد: احداث خانه بهداشت روستای بهشت‌آباد، احداث خانه بهداشت روستای کوران‌آباد، احداث خانه بهداشت روستای دهنو نده و افسر آباد از دیگر پروژه‌های مجمع خیرین این استان است که در این شهرستان در دست احداث است.
وی همچنین با اشاره به پروژه‌های احداثی بهره‌برداری شده مجمع خیرین سلامت در این شهرستان، گفت: مشارکت در احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای دشتک با تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار، مشارکت در احداث پایگاه بهداشتی اردل با تخصیص 550 میلیون ریال اعتبار و اهدای یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به مرکز دشتک از جمله این اقدامات است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول