اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد؛

خیرین بروجن 300 میلیون ریال کمک کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: خیرین بروجنی مبلغ 300 میلیون ریال برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد این شهر اهدا کردند.

خیرین بروجن 300 میلیون ریال کمک کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی در مراسم جشن گلریزان این شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون 35 زندانی جرایم غیرعمد در زندان شهرستان بروجن وجود دارد که برای آزادسازی این تعداد به بیش از 4 میلیارد و 190 میلیون ریال نیاز است.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردم شهرستان بروجن در سال 89 نسبت به سال پیش از آن 100 درصد رشد داشته است، گفت: در سال گذشته نیز با کمک خیرین و با اهدای 240 میلیون ریال زمینه آزادسازی 47 نفر در این شهرستان فراهم شد.
کرمی با بیان اینکه خدمت به مردم و هزینه برای محرومان جامعه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر انسانی است، گفت: وقت گذاشتن برای کمبود امکانات مردم جامعه افتخار بزرگی است و افرادی که در خط مقدم جبهه‌های اقتصاد، صنعت و فرهنگ قرار دارند باید در راه رسیدگی به امور خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست حضوری فعال داشته باشند.
فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: بذل و بخشش اقدامی ارزشمند است و ترویج آن برای تحکیم فرهنگ ایثار، گذشت و یاری به نیازمندان بسیار موثر است.
وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها باید برای رضایی خدا باشد، خاطرنشان کرد: کسانی که توان مالی دارند، می‌توانند از نعمت‌های خداوند در این دنیا و در آخرت با کمک به نیازمندان و فقرا بهره‌مند شوند.
کرمی با بیان اینکه با برگزاری جشن گلریزان سعی می‌کنیم تا خانواده‌هایی که دچار مشکل هستند، کمک کنیم تا از این مشکل رهایی پیدا کنند، بیان داشت: همه مشکلات را دولت نمی‌تواند حل کند و مردم هم باید مشارکت داشته باشند‌.
وی افزود: اهمیت جشن گلریزان توجه به مشارکت مردمی است که به این وسیله بتوانیم از افراد زیادی دعوت کنیم تا در این جشن شرکت کنند.
کرمی در این جلسه از معتمدین و خیرین این شهرستان درخواست کرد تا همچون سال‌های گذشته در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان نیازمند حضور فعال داشته باشند‌.
وی به نقش موثر برگزاری جشن گلریزان در آزادی محکومان جرایم غیرعمد اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن گلریزان در ماه مهمانی خدا، گام ارزشمندی در راستای ایجاد فرهنگ مشارکت مردم در این امر خداپسندانه است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول