اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزش؛

قهرمان جهانی تکواندو در کرمان استقبال شد

خبرگزاری فارس: قهرمان مسابقات جهانی تکواندو وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مسئولان ورزشی استان کرمان قرار گرفت.

قهرمان جهانی تکواندو در کرمان استقبال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زینب حقیقی دانش‌آموز کرمانی در بیستمین مسابقات جهانی آزاد تکواندو در رشته هان‌مادانگ در بین 53 کشور جهان موفق شد، در بخش شکستن سرعتی اجسام مقام طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند، وارد کرمان شد.
وی در فرودگاه کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیستمین مسابقات جهانی تکواندو با عنوان هان‌مادانگ در شهر نام‌یانگ‌جو کره جنوبی برگزار شد و من توانستم در بخش شکستن سرعتی اجسام با تکنیک چرخشی پا «موم دولیوچاگی» اهداف چوبی را خرد و  مدال طلای جهانی گروه سنی 16 تا 18 سال را از آن خود کنم.
عباس ارجمند معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به خبرنگار فارس گفت: با قهرمانی دانش‌آموز کرمانی کشور جمهوری اسلامی ایران پس از 30 سال توانست قهرمانی جهان را از کره جنوبی بگیرد که این نشان از سطح بالای آموزش‌های استان کرمان دارد.
وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 2 هزار و 400 ورزشکار از 53 کشور جهان در رده سنی 16 تا 18 سال شرکت کردند که تنها شرکت کننده کرمانی توانست مقام نخست این دوره از مسابقات را در رشته موم‌دولیوچاگی از آن خود کند.
ارجمند ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر مسئولان در سال‌های بعد شاهد کسب رتبه‌های بالاتری از سوی قهرمانان کرمانی باشیم.
به گزارش فارس، زینب حقیقی از خردسالی تکواندو را زیر نظر مادرش نجمه پورمیرزایی و پدرش امان‌الله حقیقی فرا گرفته و از معدود تکواندوکارانی است که در سن 16 سالگی دارای کمربند مشکی دان سه است.
این مسابقات از 19 تا 21 مرداد ماه جاری در شهر نام‌یانگ‌جوی کره جنوبی برگزار شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول