اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجا‌ن‌شرقی خبرداد:

اجرای 75 درصد مصوبات سفرهای استانی در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به صورت میانگین 75 درصد مصوبات سه دوره سفرهای ریاست جمهوری در مورد شهرستان تبریز اجرایی شده است.

اجرای 75 درصد مصوبات سفرهای استانی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرستان تبریز به تشریح روند اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و شورای توسعه استان پرداخت.
وی گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری 98 درصد مصوبات سفر در بخش‌های مختلف اجرایی شدن است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در دور دوم 168پروژه مصوب شد که 79 بند اقدام شده، 50 بند در دست اقدام، 29 مورد پیگیری و 9 مورد اقدام نشده که بر این اساس 130 بند و 77 درصد مصوبات اجرایی شده است.
مسجدی خاطرنشان کرد: در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان  97 مصوبه در مورد شهرستان تبریز به تصویب رسید که 22مورد اقدام شده، 30 مورد در دست اقدام، 36 مورد در پیگیری و هشت مورد اقدام نشده که بر این اساس 53 درصد اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: در مجموع سه سفر 346 مصوبه در مورد شهرستان تبریز مصوب شده که 266مورد اجرایی، 75 مورد در دست اقدام بوده که در مجموع به صورت میانگین 75 درصد مصوبات سه دوره  سفرهای ریاست جمهوری در مورد شهرستان تبریز اجرایی شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در زمینه مصوبات جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان تبریز نیز 146 بند مصوب شده که 125 مورد از این بندها اجرایی شده است.
وی در ادامه با اشاره به بندهای اجرا نشده گفت: این بندها در زمینه پروژه‌های ورزشی، تامین اجتماعی، شهرستان سردرود و پروژه‌های دیگر است. همچنین در این جلسه پروژه‌های سازمان مسکن و شهرسازی در شندآباد و دیگر پروژه‌های این سازمان مصوب شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول