اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری خبر داد:

راهیابی 3 بانوی‌ جودوکار چهارمحال و بختیاری به تیم ملی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری گفت: سه بانوی جودوکار این استان به تیم ملی جودوی نوجوانان کشور راه یافتند.

راهیابی 3 بانوی‌ جودوکار چهارمحال و بختیاری به تیم ملی
سمیه اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: غزال علیپور، سمیه رستمی و زهرا نادری که پیش از این چند دوره به اردوی تیم ملی جودو در کشور دعوت شده بودند سرانجام پس از انجام مسابقات درون اردویی با شایستگی موفق شدند به عضویت تیم ملی درآیند.
وی افزود: بانوان جودوکار این استان کاروان تیم ملی نوجوانان کشورمان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی همراهی می‌کنند.
اسلامی تصریح کرد: مرحله پایانی و آمادگی نهایی تیم ملی جودو بانوان کشور از اول شهریورماه جاری به مدت 10 روز در تهران برگزار می‌شود و پس از آن تیم ملی جودو برای شرکت در مسابقات آسیایی جودو دختران جوان و نوجوان عازم لبنان خواهد شد.
نایب رئیس هیئت جودو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزش جودو یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در این استان است که لزوم برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح این ورزش باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
اسلامی با اشاره به برنامه‌ها و راهبرهای این هیئت در سال‌جاری، گفت: کسب میزبانی مسابقات لیگ برتر بانوان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و مربیان، تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز هیئت از مهم‌ترین این برنامه‌ها به ‌شمار می‎رود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور موفق در لیگ برتر کشور از دیگر رویکردهای اصلی فراروی این هیئت است.
اسلامی با تأکید بر اینکه ورزش جودو باید تبدیل به یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی این استان شود، گفت: با توجه به برنامه‌‌های در نظر گرفته شده امسال ورزش جودوی این استان با حرکت در مسیر رشد و پیشرفت به جایگاه‌ واقعی دست یابد.
وی در ادامه با اشاره به فواید ورزش در ماه رمضان، گفت: ورزش با روزه منافاتی ندارد و در صورت رعایت یک سری نکات، ورزشکاران میتوانند حتی به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه دهند.
اسلامی جلوگیری از تعریق بیش از حد در ورزشکاران را یکی از نکات مهم مورد توجه ورزشکاران اعلام کرد و افزود: تعریق زیاد سبب کم آبی میشود که این مسئله مشکلات جدی را برای جسم ورزشکاران ایجاد می‌کند پس بهترین اقدام این است که فرد روزه‌دار در ساعات گرم روز از انجام فعالیت‌های ورزشی خودداری کنند.
 انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول