اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن؛

23 آزاده شهرستان بشرویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همزمان با سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی از 23 آزاده شهرستان بشرویه تجلیل شد.

23 آزاده شهرستان بشرویه تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس بنیاد شهید بشرویه در این مراسم با تقدیر از مجاهدت و ایثارگری آزادگان کشور اظهار داشت: روزی که خبر آزادی اسرای بزرگوار اعلام شد سر از پا نمی‌شناختیم و روز 26 مرداد یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای ملت انقلابی ایران است.
 احمد عباسی صبر یعقوب‌وار خانواده‌های اسرا را در مدت اسارت مورد توجه قرار داد و افزود: در به ثمر رسیدن تلاش و ایثارگری خانواده‌های آنان نیز با صبر یعقوب‌وار بر فراق یوسف خود نقش مهم و بی‌بدیل دارند.
فرماندار بشرویه نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع ایثارگران در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی اظهار‌ داشت: آزادگان در دوران اسارت خود با رفتار و کردار خود در برابر دنیای استکبار نقش سفیرانی را داشتند که ماهیت و اصول دینی انقلاب اسلامی را به سراسر جهان انتقال دادند.
 غلامرضا پورسلطانی صف‌آرایی ناجوانمردانه غرب را با تمام اسباب و وسایل ارتباطی مورد توجه قرار داد و گفت: تمام رادیوهای بیگانه دست به دست هم داده بودند که روحیه آزادگان را تضعیف کنند با برخورد اسرا و پایبندی مذهبی آنها نه تنها به نتیجه نرسیدند بلکه پیام انقلاب را به سراسر دنیا مخابره کردند.
 امام جمعه بشرویه نیز در این مراسم با تجلیل از شخصیت مذهبی و انقلابی پدر آزادگان کشور حجت الاسلام‌ابوترابی گفت: دوران آزادگی و اسارت برای اسرا برکاتی داشته که این برکات در گفته‌های آزادگان مشهود است و در حال حاضر نیز جامعه از برکت حضور این اسوه‌های ایثار و مقاومت برکات زیادی می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین اخلاص در نیت را در دوره اسارت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌‌های اسرا دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه اسلامی از برکت وجود 4 ‌هزار پزشک و یک‌هزار ‌و 200 مهندس آزاده بهره‌مند است. در ادامه این مراسم از 23 نفر از آزادگان شهرستان بشرویه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول