اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در کردستان:

ارتش تبلور اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در کردستان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تبلور اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است، گفت: آنچه ارتش جمهوری اسلامی را از ارتش‌های جهان متمایز کرده، اقتدار دشمن‌شکن نظامی همراه با معنویت و نوآوری آن است.

ارتش تبلور اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر بسطامی در مراسم اطعام ولی نعمتان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان که در تالار گلستان لشکر 28 پیاده در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 32 سال گذشته و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی را از خود نشان داده است.
وی با بیان اینکه سرنوشت مستکبرین به دست انسان‌های مومن و مسلمان رقم می‌خورد، گفت: هر زمان که استکبار و دیکتاتوری بر ملتی حاکم باشد، روحیه استکبار، ظلم و زور در جامعه نیز حاکم خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کردستان خاطرنشان کرد: نیروی نظامی و امنیتی کشور بحمدالله به اندازه‌ای قوی شده‌اند که توانسته با نیروی الهی و توکل بر خدا دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به رعب و وحشت بیندازد.
به گفته بسطامی، نظام جمهوری اسلامی ایران برای بشریت مایه برکت و عزت است، زیرا نگاه نظام به ملت، و جهان نگاهی خدمتگزاری و انسانی است و این نشان‌دهنده اسلامی و نبوی بودن این نظام الهی است.
وی آمار بالای شهدای ارتش را برگ زرینی بر افتخارات آنان دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حراست و حفاظت از انقلاب شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کردستان در ادامه به ایثار و از خودگذشتگی‌ نیروهای لشکر 28 پیاده کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: لشکر 28 پیاده کردستان در طول سال‌های جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن در راستای دفاع از انقلاب و مردم شهیدپرور کردستان در هر عرصه‌ای حضور داشته است.
بسطامی تصریح کرد: امروز نیز این لشکر در عرصه خدمت به مردم به ویژه قشر نیازمند و محروم جامعه پیشرو و پیشقدم است. وی افزود: برگزاری این مراسم توسط لشر 28 پیاده کردستان درسی برای تمام مسئولینی است که تعصب کمک به فقرا و نیازمندان را ندارند و غرور جایگاه و سمت آنان را در بر گرفته است.
وی از لشکر 28 پیاده کردستان به عنوان علم‌دار معروفات نام برد و خاطرنشان کرد: این حرکت لشکر و میزبانی آنان از ولی‌نعمتان کمیته امداد امام(ره) کردستان در حقیقت تفسیر و اجرای فرمایشات پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امیرالمومنین(ع) است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کردستان در پایان اضافه کرد: امروزه لشکر 28 پیاده کردستان در کمال اقتدار و قدرت به عنوان ذولفقار حیدر زیر لوای اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای دفاع از کشور و خدمت به مردم به ویژه محرومین در این استان مرزی همیشه در میدان حاضر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول