اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

لیالی قدر در کهگیلویه‌و بویراحمد باشکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بهتر از هر سال لیالی قدر باشکوهی در کهگیلویه‌و بویراحمد برگزار می‌شود.

لیالی قدر در کهگیلویه‌و بویراحمد باشکوه برگزار می‌شود
سیدمهدی ساداتی در حاشیه بازدید از کلاس‌های تفسیر قرآن در مسجد سید‌الشهدای یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: قرآن ظرفیت عظیم فرهنگی و دینی جامعه بوده که همانند اقیانوس دنیایی از معارف و لذات معنوی را در خود جای داده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: غذای روح انسان فرهنگ دینی است و بهترین غذای روح بشر قرآن و معارف قرآنی است.
وی بیان داشت: اعتبارات خوبی برای فعالیت‌های قرآنی اختصاص یافته که به همین منظور برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند.
ساداتی، قرآن را اقیانوس معرفت خواند و ادامه داد: قرآن با لحنی شیوا همه راه‌های سعادت و کمال را به بشر یادآور شده که از این حیث بهترین و تنهاترین راهنما و هادی برای انسان‌هاست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قرآن یک ظرفیت بالای دینی و فرهنگی است که باید با پرداختن به آن در جامعه، در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: تفکر همه مسئولان به‌ویژه مسئولان فرهنگی باید این باشد که فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه کرده و برای گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که توفیق فعالیت قرآنی به هر کسی داده نمی‌شود، تصریح کرد: مروجان و مدرسان قرآن ادامه‌ دهنده راه انبیا و اوصیاء بوده و در این راه ارزشمند از حمایت مادی و معنوی این اداره‌کل در کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند.
ساداتی، فراگیر شدن نهضت قرآنی را در یک جامعه موجب ایجاد تحول و رشد خوبی‌ها دانست و افزود: بدون شک اگر انسانی بتواند مروج قرآن و دستورات خداوند در روی زمین باشد در مسیری استوار و صراطی مستقیم قدم برداشته که با هیچ لذت و کار دیگری قابل قیاس نیست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توجه به کیفیت برنامه‌های قرآنی را در کنار گسترش این فعالیت‌ها بسیار حیاتی خواند و عنوان داشت: قرآن کتابی شیوا و جذاب است که باید با لحن و آموزش‌های جذاب نیز در جامعه و در سنین مختلف ترویج شود تا با تاثیر‌گذاری بیشتر در جامعه، موجب گسترش خوبی‌ها و دفع بدی‌ها شود.
ساداتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این ماه بهترین فرصت برای جبران اشتباهات و لغزش‌های گذشته بوده که شایسته است همه مسلمانان بیشترین بهره را از ماه پرفیض رمضان ببرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر، آمادگی کامل برای برگزاری برنامه‌های متنوع این شب‌های با ارزش در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول