اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

نخستین همایش خادمان بقاع متبرکه بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور 100 نفر از هیئت امنا و خادمان هفت بقعه متبرکه شهرستان بشرویه، نخستین همایش هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه در این شهرستان برگزار شد.

نخستین همایش خادمان بقاع متبرکه بشرویه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه در ابتدای این مراسم با خیر مقدم به هیئت امنا و خادمان و مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: هیئت امنا و خادمان بازوان توانمند ادارات اوقاف هستند که باید سعی کنند در راستای عینیت یافتن منویات رهبر انقلاب در تبدیل بقاع به قطب فرهنگی کمک یار باشند.
حجت‌الاسلام خداداد خدایی با اشاره به فراهم بودن ظرفیت و فضای کار در جامعه امروزی کشور ادامه داد: باید با وضع موجود بقعه‌ها هماهنگ شد.
 وی ادامه داد: براساس برنامه بقعه محوری اداره کل اوقاف و امور خیریه در شهرستان بشرویه دو بقعه هوگند و مجد به عنوان بقاع شاخص و برجسته شناخته می‌شوند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز در این مراسم انفاق را در حالت وقف بینهایت و همیشگی دانست که هیچگاه تمام شدنی نیست.
مومنی دو وظیفه مهم در حوزه سازمان اوقاف و امور خیریه را تبدیل این اماکن مقدس به قطب فرهنگی و بیمه کننده از انحرافات فکری و اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: 10 هزار بقعه در سراسر کشور وجود دارد که ولی نعمت ما ایرانی‌ها هستند.
فرماندار بشرویه نیز در این مراسم عشق و علاقه و ارادت را ابزاری دانست که خادمان به ساحت امامزادگان کشور و شهرستان سبب خدمت بی‌منت آنها به بقعه‌ها شده است.
 غلامرضا پورسلطانی با اشاره به 35 نفر از اعضای هیئت مدیره، 75 نفر خادمان و رابطان فرهنگی بقاع شهرستان بشرویه اظهار داشت: حضور این تعداد از امامزادگان و اهل معرفت در سطح کشور سبب شده است که همیشه مسافرت در سطح کشور با رنگ و بوی معنوی و زیارت همراه باشد.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول