اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل خبر داد:

اعلام قیمت 265 کالا در سامانه میزان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل از اعلام قیمت 265 قلم کالای مورد نیاز مردم در سامانه میزان خبر داد.

اعلام قیمت 265 کالا در سامانه میزان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بازرگانی استان اردبیل صدیف بیگ‌زاده اظهار داشت: سامانه میزان در سطح کشور برای رصد کردن قیمت اقلام مورد نیاز مردم قیمت 265 قلم کالا را هر 15 روز یکبار و همین سامانه قیمت 92 قلم کالای ضروری مردم را به صورت روزانه اعلام می‌کند و افراد برای دریافت اطلاعات می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.
وی در خصوص رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنوف بیان داشت: بیشتر پرونده‌های تخلف در بخش خدمات و تخلفات فروش غلات و حبوبات در اردبیل بوده به طوری که 377 فقره پرونده در بخش خدمات و 272 فقره پرونده در بخش گرانفروشی و یا کم فروشی غلات و حبوبات بوده است.
بیگ‌زاده گفت: در این طرح نظارتی 70 بازرس سازمان بازرگانی، 270 ناظر افتخاری و 170 ناظر از بسیج ادارات مشارکت داشته‌اند.
سرپرست سازمان بازرگانی استان با بیان اینکه در این مدت تلفن 124 رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی به صورت شبانه‌روزی فعال بود، افزود: تلفن پیغام‌گیر این شماره نیز به سامانه اطلاع‌رسانی تبدیل شده است.
وی تعداد گزارشات مردمی را 741 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 330 مورد متخلف شناخته شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
بیگ‌زاده همچنین از اجرای طرح نظارتی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و میراث فرهنگی و گردشگری استان به تعداد 78 مورد در طی اجرای طرح نظارتی رمضان و تابستان خبر داد.
سرپرست سازمان بازرگانی استان با اشاره به تمهیدات انجام گرفته در قالب طرح نظارتی ویژه تابستان خبر داد و افزود: در این طرح نیز اماکن اقامتی بین راهی، سالن‌های مسافربری و... نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.
بیگ‌زاده همچنین از برگزاری نمایشگاه عرضه لوازم مدارس از 20 شهریور خبر داده و افزود: این نمایشگاه همزمان با اردبیل در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار و با تخفیف 10 تا 15 درصد کالاهای متناسب با فصل تحصیلی دانش‌آموزان را عرضه خواهد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول