به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی اظهار داشت: بازارهای ارزاق عمومی با رویکرد تنظیم و تثبیت قیمتها، نظارت بر کنترل کیفیت کالاها، صرفهجویی در وقت وهزینه و رفاه شهروندان در همه مناطق شهرداری مشهد اجرایی میشود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد 44 بازار ارزاق عمومی در سطح مشهد از اهداف بلند مدت این سازمان است، افزود: براین اساس در هر ناحیه از شهر حداقل یک بازار ارزاق عمومی ایجاد خواهد شد و هدف اصلی این سازمان نیز رضایتمندی نسبی شهروندان و زائران است.
قربانی اظهار داشت: هم اکنون 27 بازار میوه و تره بار به صورت موقت و 9 بازار ارزاق عمومی به شکل دائم در شهر مشهد فعال هستند و حرکت سازمان میادین میوه و ترهبار در راستای ایجاد بازارهای دائم و حذف بازارهای موقت است.
وی در ادامه ساماندهی وانتبارهای فروش میوه و تره بار در سطح شهر مشهد را یکی از مهمترین اهداف اولیه این سازمان دانست و اظهار داشت: این در حالی است که این کلانشهر با داشتن سالانه 25 میلیون زائر و 3.5 میلیون مجاور بهعنوان کلانشهر مذهبی در کشور مطرح که افزایش بازارهای ارزاق عمومی از ضرورتهای این سازمان است.
قربانی بیان داشت: این سازمان نیز بر همین اساس و به منظور رفع نیاز شهروندان بازارهایی را با کاربری ارزاق عمومی و مایحتاج سبد خانوار به همراه میوه و ترهبار ایجاد میکند.
انتهای پیام/ص30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.