اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری خراسان رضوی خبر داد:

فعالیت 53 کارگاه راهداری در محورهای خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی از افزایش فعالیت‌های راهداری در جاد‌ه‌های استان خبر داد و گفت: 53 کارگاه راهداری در محورهای خراسان رضوی فعالیت می کنند.

فعالیت 53 کارگاه راهداری در محورهای خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی  اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، همینک 53 کارگاه عملیات راهداری در 43 محور استان فعال است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات تعریض، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای شریانی از جمله سبزوار قوچان، قوچان ـ دوغائی- عبدالله گیوی، کاهک- سبزوار، بجستان ـ فردوس و نیشابور ـ باغچه از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرا در سطح محورهای استان است. وی افزود: بزرگراه‌های نیشابور- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه، گناباد- خضری و مشهد- چناران دیگر محورهایی هستند که عملیات بهسازی راه و آسفالت مسیر در آنها در حال اجراست.
صنیعی گفت: در محورهایی چون شادمهر ـ کاشمر، خواف ـ  قائن، مشهد ـ فاروج و آزادراه باغچه نیز عملیات نگهداری و ایمنی راه ها از جمله تنظیم شیب شیروانی، لکه‌گیری، خط کشی، نصب گاردریل و تابلو و علائم و مرمت ابنیه فنی در حال حاضر اجرا می‌شود.
معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی افزود: در مجموع عملیات راهداری مورد اشاره در 43 محور شریانی و غیر شریانی استان در جریان است.
 وی درباره عملیات راهداری در راه‌های روستایی نیز گفت: فعالیت‌های راهداری در این محورها نیز طبق روال گذشته و به منظور آماده‌نگه داشتن تمام محورهای اصلی برای رفاه روستاییان درحال انجام است.
 صنیعی در پایان از رانندگان خودروهای در حال تردد در جاده‌های استان خواست هنگام عبور از محل کارگاه‌های راهداری، حتما به تابلوها و علائم نصب شده در محورها توجه کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول