اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم خبر داد:

به روزرسانی اطلاعات شرکت تعاونی‌های قم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم گفت: اداره‌کل تعاون استان قم با تفکیک شرکت‌ تعاونی‌های موجود و اختصاص زمان معین به تکمیل مشخصات تعاونی‌ها سبب شد افراد در هنگام نیاز به اطلاعات ضروری دچار سردرگمی نشوند.

به روزرسانی اطلاعات شرکت تعاونی‌های قم
حمیدرضا زرین‌چنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های تعاونی‌ها در استان اظهار داشت: در حال حاضر هزار و 982 شرکت تعاونی در استان فعال است. وی ادامه داد: از آنجایی که اطلاعات به‌روز از تعاونی‌ها در دسترس نبود، اداره‌کل تعاون استان قم با تفکیک شرکت‌ تعاونی‌های موجود و اختصاص زمان معین به تکمیل مشخصات تعاونی‌ها سبب شد افراد در هنگام نیاز به اطلاعات ضروری دچار سردرگمی نشوند.
سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی‌ها با ارائه اطلاعاتی از قبیل میزان تحصیلات، سرمایه و اشتغال‌زایی می‌توانند در لیست آماری اداره‌کل تعاون استان قم وارد شده که از این طریق می‌توان با توجه به آمار به دست آمده تعاونی‌های فعال را از غیر فعال مشخص کرد.
وی اظهار داشت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون مربوط به استان قم اطلاعات لازم را به‌روزرسانی کنند.
زرین‌چنگ یادآور شد: اگر فردی قصد ایجاد تعاونی جدیدی داشته باشد با مراجعه به این قسمت تعیین گرایش کرده و اطلاعات لازم را به دست می‌آورد.
وی با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن بیشترین فعلیت را در استان دارند، ابراز داشت: 220 تعاونی مسکن با 17 هزار واحد مسکونی در استان فعال است.
سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم افزود: در حال حاضر 8 هزار واحد از این تعداد واگذار شده است و 80 درصد از تکمیل این واحدها باقی مانده که تا سال91 به پایان ‌رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: 378 شرکت تعاونی کشاورزی با 3 هزار و 376 عضو و سرمایه‌ای بالغ بر 245 میلیارد ریال در استان فعال است که برای 2 هزار و 474 نفر اشتغال‌زایی کرده است.
زرین‌چنگ گفت: 424 شرکت تعاونی معدن با 4هزار و 229 نفر و سرمایه 660 میلیارد ریالی در استان قم وجود دارد.
وی تصریح کرد:367 شرکت خدماتی با 5 هزار و 37 نفر و سرمایه‌ای بالغ بر 139 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 2 هزار و 690 نفر در استان فعال است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول