اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد

اشتغال ۱۴۰۰ نفر از زندانیان لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان لرستان گفت: اشتغال 1400 زندانی از ابتدای سال تا کنون در بخشهای مختلفی همچون : پروژه های کشاورزی ، ساختمانی ، فرهنگی ، تولیدی ، خدماتی و دیگر بخشها در حال حاضر مؤید اهتمام دو دستگاه برای فعالتر شدن این حوزه است .

اشتغال ۱۴۰۰ نفر از زندانیان لرستان
اشتغال ۱۴۰۰ نفر از زندانیان لرستان روابط عمومی سازمان- اشتغال 1400 زندانی از ابتدای سال تا کنون در بخشهای مختلفی همچون : پروژه های کشاورزی ، ساختمانی ، فرهنگی ، تولیدی ، خدماتی و دیگر بخشها در حال حاضر مؤید اهتمام دو دستگاه برای فعالتر شدن این حوزه است . محمدعلی محمدی گفت : پرکردن اوقات فراغت زندانیان از کارهای سخت بوده و اجرای کامل این برنامه در گرو فراهم ساختن امکانات لازم است . وی افزود : حجم انبوهی از برنامه ها طراحی شده است که با توجه به زمان بندی های تعریف شده برای اجرای آنها ، پیش بینی می شود اقدامات اصلاحی و تربیتی مؤثری انجام شود . مدیرکل زندانهای لرستان برنامه جامع حرفه آموزی و اشتغالزایی را برای زندانیان از برنامه های مهم زندانهای لرستان قلمداد کرد و افزود : ارتقاء سطح ارتباطات و همکاری ها فی مابین اداره کل زندانها و سازمان فنی و حرفه ای لرستان گامی مهم در تحقق این هدف محسوب می شود .وی تصریح کرد : به موجب تفاهم نامه منعقده حمایتهای بسیار خوبی از طرح حرفه آموزی و اشتغال زندانیان توسط سازمان فنی و حرفه ای انجام شده که جای تقدیر فراوان دارد .NOPHPXML:NAMESPACE PREFIX = O /> این مقام مسئول خاطر نشان کرد : اشتغال 1400 زندانی از ابتدای سال تا کنون در بخشهای مختلفی همچون : پروژه های کشاورزی ، ساختمانی ، فرهنگی ، تولیدی ، خدماتی و دیگر بخشها در حال حاضر مؤید اهتمام دو دستگاه برای فعالتر شدن این حوزه است . وی اضافه کرد : در سال 1389 تعداد یک هزار و 850 نفر در 25 کارگاه مشغول فعالیت بودند و این در حالیست که در سال 88 این تعداد یک هزار و 200 نفر بوده که در 20 کارگاه مشغول بوده اند . مدیرکل زندانهای لرستان ضمن اشاره به فعالیت شش مرکز فنی و حرفه ای در زندانهای لرستان ، اظهار داشت : تا کنون برای 450 نفر از زندانیان گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در رشته های برق ساختمان ، مشبک ، قالی بافی ، نجاری ، برق خودرو ، مکانیک خودرو و ... صادر شده که پیش بینی می شود با اجرای این دوره ها تعداد زندانیان شاغل در بخشهای مختلف تا پایان سال به بیش از 2000 نفر افزایش یابد . محمدی در ادامه از حضور مطلوب و مؤثر مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان و همکاران ایشان در برنامه های حرفه آموزی و اشتغال زندانیان تقدیر کرد .
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول