به دنبال حمله به تاسیسات هستهای ایران، مقامهای آمریکایی درباره «۴۸ ساعت نگرانکننده» هشدار دادهاند و حالا سفارت واشنگتن در قطر به اتباعش توصیه کرد تا اطلاع ثانوی در محل خود پناه بگیرند.
نیروهای نظامی ایران سیاست خوبی به خرج میدهند و در زمین دشمن بازی نمی کنند.انشاءالله بعد از ۴۸ ساعتی که آمریکائیها در آماده باش هستند ، آنها را شخم بزنید ، امان شان ندهید.جوری بزنبد که وحشت ، سر تا پایشان را بگیرد .