کنایه پرواز همای به عملیات سس‌پاشی در آلمان

پرواز همای نوشت: به کشته‌شدگان دی ماه و دانش‌ آموزان میناب گفتید تلفات هزینه راه آزادی و به سس‌ پاشی گفتید عملیات تروریستی، بی‌شرفان تاریخ قطعا شمایید.
خبرگزاری فارس _ گروه موسیقی: در فضای مجازی رضا پهلوی را به «سس خرسی» تشبیه کردند همین موضوع نیز باعث شد جوانی در آلمان به جای هر چیزی، سس قرمز برای استقبال از پهلوی آماده کند. پس از این تحقیر افراد و هنرمندان زیادی به این کار واکنش‌های طنزآمیزی نشان دادند.
پرواز همای با کنایه‌ به کسانی که سس‌ پاشی به پهلوی را حمله تروریستی خواندند گفت: «به کشته‌شدگان دی ماه و دانش‌ آموزان میناب گفتید تلفات هزینه راه آزادی و به سس‌ پاشی گفتید عملیات تروریستی، بی‌شرفان تاریخ قطعا شمایید.»#پرواز_همای#ایران اخبار هنری را می‌توانید از طر‎یق صفحه ‌هنر و رسانه فارس دنبال کنید.
15:34 - 6 اردیبهشت 1405



15 Replies

Profile picture of ‌جامی‌
@Jamy026 اردیبهشت 1405
Replying to
فقط سس خرسی هرچیز دیگه ای بگید مابقی سسها و حیوانات ناراحت میشن🤣

Profile picture of ‌حامد‌
@hamed_am6 اردیبهشت 1405
Replying to
دیگه پهلوی تموم شد.قبلا اگر تو خیابون می رفتی سر هر چیزی مثل دو تا دونه بیسکوییت که شاه تو مدرسه میداد میزدن.محمد رضا خائن، بحرین رو داد و در عوض تو مدرسه ها نفری یه دونه بیسکوییت میداد.حالا دیگه تو خیابون فقط لعنت به پهلوی می فرستن.

@Vi9966 اردیبهشت 1405
Replying to
از یه طرف میگن پلتفرم های داخلی چی کم داره که میخواین #اینترنت وصل بشهاز طرف دیگه صبح تا شب فقط واکنش های سلبریتی‌های اینستاگرم و ایکس رو میذارن

Profile picture of ‌حامد‌
@hamed_am6 اردیبهشت 1405
Replying to
جالبه، قبلا افراد فتنه گر یا فریب خورده، اگر یه آدم پیر میدیدن تو خیابون، میگفتن شما رفتید انقلاب کردید و منت میذاشتن.حالا فاز از کلشون پریده که جوون ها تو خیابون ها غوغا کردن و جان فدا یه رکورد بین المللی و یک همه پرسی دفاع از انقلاب رو ثبت کرده.

Profile picture of ‌تقی معمولی‌
@Naghimamoolii6 اردیبهشت 1405
Replying to
بهای اینترنت آزاد و سیم کارت سفید اگه استوری های ضد چاهزاده است بگید ما هم بذاریم ... کاپیتولاسیون درست کردید ، از ما بهترون رو فراموش نمیکنیم

Profile picture of ‌حامد‌
@hamed_am6 اردیبهشت 1405
Replying to
تازه جان فدا برای نیرو های ذخیره هست که آمادگی وارد نبرد کردن.یعنی نیرو های رسمی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و یا افرادی که مشاغل مهم تر از جنگ دارن مثل پزشکان و افراد مسن را فرض بر حساب نشدن و ثبت نام نکردن گذاشته. با تمام این محاسبات داریم میشیم ۳۱ میلیون.

@user1775505878916 اردیبهشت 1405
Replying to
قیمت سس خرسی چند شده ؟!

Profile picture of ‌تقی معمولی‌
@Naghimamoolii6 اردیبهشت 1405
Replying to
هرکسی اینروزها اینترنت آزاد داره رو فراموش نمیکنیم . چون مردم اینترنت ندارند . پس شما مردم نیستید

Profile picture of ‌سامی‌
@sami606 اردیبهشت 1405
Replying to
دمت گرم زنی تو هدف 🌹🌹🌹🌹

@user17091000985642398826 اردیبهشت 1405
Replying to
حیف سس گوجه .... باید ب ... بهش قهوه ای بشه هم رنگ خرس گریزلی

@HairySoul6 اردیبهشت 1405
Replying to
علاج در وطن است

@Khodahafez6 اردیبهشت 1405
یک نفر نان داشت اما بی نوا دندان نداشتآن یکی بیچاره دندان داشت اما نان نداشتآنکه باور داشت روزی میرسد بیچاره بودآنکه در اموال دنیا غرق بود ایمان نداشت(مولانا)

@Imdaniyal6 اردیبهشت 1405
Replying to
کامنت هارو میخونی هرکی یه تیکه حرفش حقهمحتوای این استوری واقع بینانس ولی چرا تو یه شبکه که اکثریت ازش محروم هستند؟اگه ایشون خارج ایران زندگی میکنند اعلام کنید بدونیم اگرم نه چرا یه تبعیضی گذاشتید؟ایشون کارش مهم یا صنعتی و تجاری نیست.یادتون نره دلیل قطعی، امنیت شبکه بود نه طبقاتی شدنش

@user17091015341881768237 اردیبهشت 1405
اگه روم باستان،کنستانتین اول داشته، اینا هم می تونن خوشحال باشن که کنسانتره اول رو دارن😎