فقط سس خرسی هرچیز دیگه ای بگید مابقی سسها و حیوانات ناراحت میشن🤣
@Okay20266 اردیبهشت 1405Replying toبه به بازم اسکرین شات از #اینترنت_آزاد #اینترنت#اینترنت_بین_الملل#اینترنت_را_وصل_کنید
@Naghimamoolii6 اردیبهشت 1405Replying toبهای اینترنت آزاد و سیم کارت سفید اگه استوری های ضد چاهزاده است بگید ما هم بذاریم ... کاپیتولاسیون درست کردید ، از ما بهترون رو فراموش نمیکنیم
@hamed_am6 اردیبهشت 1405Replying toتازه جان فدا برای نیرو های ذخیره هست که آمادگی وارد نبرد کردن.یعنی نیرو های رسمی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و یا افرادی که مشاغل مهم تر از جنگ دارن مثل پزشکان و افراد مسن را فرض بر حساب نشدن و ثبت نام نکردن گذاشته. با تمام این محاسبات داریم میشیم ۳۱ میلیون.
@Naghimamoolii6 اردیبهشت 1405Replying toهرکسی اینروزها اینترنت آزاد داره رو فراموش نمیکنیم . چون مردم اینترنت ندارند . پس شما مردم نیستید
@user17091000985642398826 اردیبهشت 1405Replying toحیف سس گوجه .... باید ب ... بهش قهوه ای بشه هم رنگ خرس گریزلی
@Khodahafez6 اردیبهشت 1405یک نفر نان داشت اما بی نوا دندان نداشتآن یکی بیچاره دندان داشت اما نان نداشتآنکه باور داشت روزی میرسد بیچاره بودآنکه در اموال دنیا غرق بود ایمان نداشت(مولانا)
@Imdaniyal6 اردیبهشت 1405Replying toکامنت هارو میخونی هرکی یه تیکه حرفش حقهمحتوای این استوری واقع بینانس ولی چرا تو یه شبکه که اکثریت ازش محروم هستند؟اگه ایشون خارج ایران زندگی میکنند اعلام کنید بدونیم اگرم نه چرا یه تبعیضی گذاشتید؟ایشون کارش مهم یا صنعتی و تجاری نیست.یادتون نره دلیل قطعی، امنیت شبکه بود نه طبقاتی شدنش
@user17091015341881768237 اردیبهشت 1405اگه روم باستان،کنستانتین اول داشته، اینا هم می تونن خوشحال باشن که کنسانتره اول رو دارن😎