پرواز همای نوشت: به کشتهشدگان دی ماه و دانش آموزان میناب گفتید تلفات هزینه راه آزادی و به سس پاشی گفتید عملیات تروریستی، بیشرفان تاریخ قطعا شمایید.
دیگه پهلوی تموم شد.قبلا اگر تو خیابون می رفتی سر هر چیزی مثل دو تا دونه بیسکوییت که شاه تو مدرسه میداد میزدن.محمد رضا خائن، بحرین رو داد و در عوض تو مدرسه ها نفری یه دونه بیسکوییت میداد.حالا دیگه تو خیابون فقط لعنت به پهلوی می فرستن.