این وند بیسواد حتی بلد نیست بشمره یک میلیارد چند تا صفر داره
@user170910153614935625311 مرداد 1404در پاسخ بهاین وند بیسواد حتی بلد نیست بشمره یک میلیارد چند تا صفر داره
@M_Rahmani11 مرداد 1404در پاسخ بهدر فوتبال حرفه ای هر بازیکنی می تواند تیمش را تغییر دهد اما بیرانوند در دقیقه 90 و با ناجوانمردی پرسپولیس را ترک کرد و این رسم نون و نمک طرفداران پرسپولیس نبود .وقتی فقط برای پول بیشتر دل هواداران پرسپولیس را شکست هم اعتبار کسب شده خود را که توسط باشگاه پرسپولیس بدست آورده بود از دست داد و هم پولی …نمایش بیشتر
@user17538884393111 مرداد 1404در پاسخ بهپرسپولیس حتما باید پرونده رو به دادگاه عالی ورزش ببرداین رای کف جریمه ای بود که می شد صادر کرد و بیش از یکسال کش دادند !حتی از ارکان داوری و قضاوت فدراسیون بابت وقت کشی ای که به نفع تراکتور کردند باید شکایت بکنند!
@user170910174305711347111 مرداد 1404در پاسخ بهنظام سیاسی نباید فقط دنبال حل مسایل پرسپولیسیها باشه زمانی علی دایی در قطر گیر افتاد و مسولین سیاسی کارشو سه سوته حل کردند بعد همین دایی برای نظام دم در آورد بعد کار طارمی را علیرغم خطای فاحش قرارداد همزمان با دو باشگاه را حل کردند.کسی برای پول استراماچونی کمک نکرد تا استقلال حذف شود و پرسپولیس جایگ…نمایش بیشتر
@rahmani140311 مرداد 1404در پاسخ بهدر اینکه بازیکنان زحمت میکشند شکی نیست اما هر چه فکر میکنم نمی دانم چرا باید اینقد بین دستمزدهای قشر مختلف تفاوت وجود داشته باشد.... این مبلغ فقط جریمه است حالا خود دستمزد ها چقد است خدا میدونه!
@user17472498643311 مرداد 1404در پاسخ بهواقعا مضخکه!!خب اگه راست میگن بازی هایی کع اس تو زمین بوده رو ۳ بر صفر به سود رقیب حساب کنید
@mahdisheykhsirdani11 مرداد 1404در پاسخ بهامثال مثل بیرانوند باید کلا محروم می شدند، فدراسیون و کمیته به نظرم خویشتن داری کردند
@user170910174305711347111 مرداد 1404در پاسخ بهحالا همه زورشان به یک بچه لر خطا کار دهاتی بی سیاست رسیده که با پشتکارش یکی از پرافتخارترین دروازبانان ایران شد ولی با برنامه ریزی بعضیا ورزشگاههای ما را طنین افکن رکیک ترین فحش ها به همسر و مادرش کردند.شرم بر ما
@Matin639311 مرداد 1404در پاسخ بهجناب لرزاده اگه بخوان جام کثیف پس بگیرن ویترین تیم شما خالی میشه تیمی که تمام جام های خودشو با حمایت حکومت گرفت بخصوص از دولت روحانی تا الان بهش میگن فساد پلیس یا داورپلیس ژثیه خورده فکر کن بعد نظر بده در مورد جام کثیف
@user17079835447611 مرداد 1404در پاسخ بهاگر ۵ کیلومتر سرعت بیش از حد مجاز باشه دوربین ثبت و یکساعت بعد پیامک ارسال میشود اجرای قانون برای راننده منظم و قانونمدار که اشتباه کرده و بیرانوند که عمدا عهد شکنی مرتکب شده با فاصله ای بمدت یکسال اعلام یکساعته و ده هزار ساعتهبلهدر نظام طبیعت ضعیف پامال است
@user17437676012211 مرداد 1404در پاسخ بهعلت یک سال!! تاخیر در اعلام حُکم چیست؟ تاخیر در اعلام حُکم تا پایان لیگ با چه هدفی انجام شد؟
بنا بر این بود که در سالی که یک تُرک رئیسجمهور شده یک تیم تُرک هم قهرمان شود!که شد... مبارک آقای رئیسجمهور و پسرشان آقا مسعود و داماد عزیزشان باشد.وگرنه این حُکم خیلی زودتر از اینها میتوانست صادر شود! که اگر صادر شده بود معلوم نبود وضعیت لیگ چگونه بشود؛ چه بسا تیم آمادهی سپاهان یا حتی پرسپولیس…نمایش بیشتر
@user170910174305711347111 مرداد 1404در پاسخ بهقابل توجه دوستان: تنها تیمی که دوبار نظام را دچار مشکل امنیتی کرد پرسپولیس بود. در سال 1363 که منجر به تعطیلی 7 ماهه فوتبال شد.در سال 1373 که محرمی به تنهایی موفق شد تهران دچار مشکل امنیتی شود. بعدا که حسین هدایتی به زندان افتاد
@user170910174305711347111 مرداد 1404در پاسخ بهما از نظام میخواهیم پرسپولیس را کنترل کند .خطرناکترین تیم ورزشی برای نظام پرسپولیس است.از ما گفتن.