11 مرداد 1404

بالاخره حکم بیرانوند اعلام شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حکمی علیرضا بیرانوند را ۴ ماه محروم کرد.
نظام سیاسی نباید فقط دنبال حل مسایل پرسپولیسیها باشه زمانی علی دایی در قطر گیر افتاد و مسولین سیاسی کارشو سه سوته حل کردند بعد همین دایی برای نظام دم در آورد بعد کار طارمی را علیرغم خطای فاحش قرارداد همزمان با دو باشگاه را حل کردند.کسی برای پول استراماچونی کمک نکرد تا استقلال حذف شود و پرسپولیس جایگزین استقلال در لیگ آسیا شد. حالا درویش و دوستان پرنفوذش براشون خیالی نیست که حتی تیم ملی بخاطر تیمشان آسیب ببینه.
13:46 - 11 مرداد 1404

15 واکنش
5886 بازدید



1 پاسخ

@AbdolhossainAnsari11 مرداد 1404
کاملا با نظر شما موافقم در ۴۰ سال گذشته آرای انضباطی همواره به نفع پرسپولیس بوده.هیچ اشاره ای به پرداختهای نامتعارف خارج از قرارداد نشده.جریمه تخلف باشگاه پرسپولیس از شکستن سقف قراردادها مشخص نشده.تمام بازیهای پرسپولیس با بیرانوند بخاطر پرداختهای خارج از قرارداد باید سه بر صفر به نفع حریفان شود‌…نمایش بیشتر