@AbdolhossainAnsari11 مرداد 1404در پاسخ به وکاملا با نظر شما موافقم در ۴۰ سال گذشته آرای انضباطی همواره به نفع پرسپولیس بوده.هیچ اشاره ای به پرداختهای نامتعارف خارج از قرارداد نشده.جریمه تخلف باشگاه پرسپولیس از شکستن سقف قراردادها مشخص نشده.تمام بازیهای پرسپولیس با بیرانوند بخاطر پرداختهای خارج از قرارداد باید سه بر صفر به نفع حریفان شود…نمایش بیشتر