جلالی: درمورد پیشنهاد تیم امید به گل‌محمدی تا پایان عید صبر کنید

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مذاکره با گل‌محمدی برای حضور در تیم امید واکنش نشان داد.
مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد مطرح شدن نام یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید، اظهار داشت: او یکی از گزینه‌های ما است اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. چندین گزینه داریم که نمی‌خواهم درمورد تک تک آنها صحبت کنم. صحبت‌های ابتدایی با گل‌محمدی داشتیم اما تا پس از تعطیلات نوروز بهتر است درمورد این موضوع صحبت نکنیم تا مذاکرات جدی‌تر شود. اگر در آن زمان مذاکرات نهایی شود، خیلی سریع اعلام خواهیم کرد.وی درخصوص اینکه در جایی اعلام شده حدود ۷۰ نفر برای کادرفنی تیم امید مدنظر هستند، گفت: این تعداد شامل سرمربی، مربی، بدنساز و آنالیزور برای تمام تیم‌های ملی پایه از امید، نوجوانان، جوانان، نونهالان، زیر ۱۳ و زیر ۱۳ سال هستند. برای این ۶ تیم چنین لیستی تهیه شده است.رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ یک از این تیم‌ها مربی ندارند اما حسین عبدی انتخاب قطعی ما برای تیم جوانان است. تا پایان فروردین اگر همه کارها خوب پیش برود، شرایط همه تیم‌ها مشخص خواهد شد. جلالی در واکنش به این موضوع که با توجه به اینکه هنوز مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ در قاره اسیا آغاز نشده جای تعجب دارد چگونه در شرایطی که فوتبال ایران به انتخاب دیرهنگام سرمربی تیم امید عادت کرده و در این مرحله هم حضور ندارد به سراغ انتخاب جانشین رضا عنایتی رفته و با این کار عادت بد همیشگی خود را ترک کرده است، گفت: این مسائل در برنامه‌ریزی ما برای آینده جزء اقدامات ابتدایی است و می‌خواهیم دیگر اتفاقات گذشته درمورد تیم امید تکرار نشود. سعی خود را می‌کنیم و امیدوارم مانع پیش نیاید تا تکلیف همه تیم‌های ملی تا پایان فروردین مشخص شود.
وی درمورد برتری ۵ بر صفر تیم ملی مقابل ترکمنستان و استفاده از برخی نفرات جوان در این مسابقه، توضیح داد: به لحاظ مسئولیت خود بهتر است درمورد این بازی صحبت نکنم اما استفاده از این جوانان برای تیم ملی اتفاق خیلی مثبتی است‌.#تیم_ملی#مجید_جلالی#یحیی_‌گل‌محمدی#فدراسیون_فوتبال
14:29 - 3 فروردین 1403

2 بازنشر3 واکنش
10٫2k بازدید



7 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سید مجتبی شفیعی‌
@smshd3 فروردین 1403
در پاسخ به
جالبه اگر کسی به نظام تهمت بزنه میتونه مربی پرسپولیس باشه، میتونه مربی تیم ملی امید باشه در حالی که هیچ اعتقادی به نظام نداره پول بیت المال رو بخوره ولی بد و بیراه به نظام بگه!بخدا هیچ جای دنیا اینجوری نیست

تصویر نمایه‌ی ‌وحید‌
@Vatan_Doost3 فروردین 1403
در پاسخ به
وحید هاشمیان

تصویر نمایه‌ی ‌امیر‌
@Amir563 فروردین 1403
در پاسخ به
حسین خطیبی گزینه مناسبی ست

@yamahdi023 فروردین 1403
در پاسخ به
زیر توپ زدن هم شده خرجی برای بیت المال.بابا فکر اشتغال و ازدواج و مسکن باشید.