پروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user176587884663منذ 8 ساعاتتعليقًا علىپروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user177784490714منذ 6 ساعاتتعليقًا علىبلیط تهران دبی هم فروختند.بی غیرتی نه شاخ دارد نه دم.حکم ما با حکام کشورهای خلیج فارس حکم پدر کشتگی است.هرکس هم با اینها همراه باشد دشمنیم
@user170841637552منذ 5 ساعاتتعليقًا علىجالبه شورای خلیج فارس با آمریکا بیانیه مشترک بر علیه ایران صادر می کنند و مسعود خان پرواز دبی را راه می اندازد آقایون خیلی نگران سرمایه و کسب و کارشان در دبی شهر صهیونیستها هستند
@Sepeher4منذ 4 ساعاتتعليقًا علىوقتی ما پراید و گوجه را با دلار 170هزار تومن می خریم ، چرا قیمت بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی با دلار 70 هزار تومن می باشد؟
@user176837875847منذ 2 ساعاتتعليقًا علىمطالبه ملیقطع رابطه سیاسی و اقتصادی با اماراتو بستن حریم هوایی ایران بر رو ایرلاین های اماراتی
@user177627108782منذ 1 ساعاتتعليقًا علىمخاطبای فارس نیوز نهایتن ماشین دودی شاه عبدالعظیم رو درک میکنن
@user1709101774167245659منذ 43 دقائقتعليقًا علىبلیط سفر های خارجی باید گرون بشه، چه معنی داره یارانه سوخت بدن برای سفر خارجی...