پروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user1765878846636 ساعت پیشدر پاسخ بهپروازش دو ساعت هم نیست بعد نوشتن دو ساعت و نیم که بیشتر پول بگیرن
@user1777844907145 ساعت پیشدر پاسخ بهبلیط تهران دبی هم فروختند.بی غیرتی نه شاخ دارد نه دم.حکم ما با حکام کشورهای خلیج فارس حکم پدر کشتگی است.هرکس هم با اینها همراه باشد دشمنیم
@user1708416375524 ساعت پیشدر پاسخ بهجالبه شورای خلیج فارس با آمریکا بیانیه مشترک بر علیه ایران صادر می کنند و مسعود خان پرواز دبی را راه می اندازد آقایون خیلی نگران سرمایه و کسب و کارشان در دبی شهر صهیونیستها هستند
@Sepeher43 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی ما پراید و گوجه را با دلار 170هزار تومن می خریم ، چرا قیمت بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی با دلار 70 هزار تومن می باشد؟
@user17683787584747 دقیقه پیشدر پاسخ بهمطالبه ملیقطع رابطه سیاسی و اقتصادی با اماراتو بستن حریم هوایی ایران بر رو ایرلاین های اماراتی
@user17683787584743 دقیقه پیشدر پاسخ بهپزشکیان بی کفایتدر قیامت جای شما دوزخ استاین قدر بی غیرت و بیسواد بی عرضهضعیف ترین ریس جمهور تاریخ