اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| درد دل‌های اهالی خیابان جهرم اراک انتشار ویدئویی در فضای مجازی از اشک‌های پیرمرد اراکی ساکن در منطقه جهرم که از مسوولان استمداد داشت، همه توجه‌ها را به خود جلب کرد، اما حقیقت این است که بیش از دو سال است اهالی این منطقه درگیر مشکل خانه و کاشانه و دادگاه هستند.
۱۴۰۰-۸-۲۹ ۱۸:۱۲ http://fna.ir/4xp5o
0

داستان از این قرار است که حدود چند خانوار از اهالی این منطقه بعد از ۴۰ سال سکونت در خانه‌هایشان، از دو سال گذشته درگیر شکایت افرادی شده‌اند که ادعای مالکیت می‌کنند و اسناد و مدارک خود را به دادگاه ارائه داده‌اند. دادگاهی شدن این پرونده و نگرانی از وضعیت خانه و کاشانه، اهالی منطقه جهرم اراک را چندین بار به نشانه اعتراض به مقابل استانداری مرکزی و خیابان محل سکونت‌شان کشاند.

با تغییر مدیریت ارشد استان مرکزی موضوع اهالی جهرم در اولین فرصت در نشست اعضای شورای تامین استان مطرح و امروز فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی به همراه حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان برای رسیدگی به مشکل مردم به صورت میدانی در منطقه حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

انتهای پیام/ع

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول