اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در یزد هفته بزرگداشت نیروی انتظامی صبح امروز با مراسم صبحگاه مشترک و حضور مسئولان ارشد نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد آغاز شد.
۱۴۰۰-۷-۱۷ ۱۴:۰۰ http://fna.ir/49opm
0
۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد اظها کرد: افتخار بزرگی است که این استان به رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت، از استان های امن و آرام کشور است.

وی با بیان این‌که یزد در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است افزود: این جایگاه، مرهون همین امنیتی است که نیروهای انتظامی ایجاد کرده اند.

آیت الله ابوالقاسم وافی، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: قرآن کریم، تربیت کننده نیروهای مومن است و خدا این تکلیف را بر روی دوش انسانها قرار داده است.

وی با بیان این‌که هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و این امنیت هم ریشه در ایمان دارد، تصریح کرد: مبنا قرار دادن تقوی در برابر مسوولیت ها را مهم دانست و تصریح کرد: نداشتن تقوی همانند بالا رفتن یک ساختمان در یک زمین سست است.

آیت الله وافی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نشان داده که نه فقط در بحث امنیت بلکه در همه صحنه ها حضور دارد و هر جا کالایی احتکاری یا قاچاق کشف می شود نیروی انتظامی حضور دارد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد هم در این مراسم گفت: خوشبختانه شاهد ارتقای رضایت مردم استان از نیروی انتظامی هستیم.

وی از همکاری خوب مردم با این نیرو قدردانی کرد و افزود: افتخار می کنیم که امروز سرباز ولایت هستیم و با تمام توان جانثار خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که رویکرد اصلی ما اقدامات پیشگیرانه هست و هر کجا که این نیرو باشد بذر امنیت هم پاشیده می شود تاکید کرد: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی در پایان به فعالیت های این نیرو در مقابله با کرونا هم اشاره و اضافه کرد: ۸۹۳ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا شدن شدند و چهار نفر هم فوت کردند و طی همین مدت ۲۴ هزار نفر از مردم استان توسط مراکز تجمیع نیروی انتظامی واکسینه شدند.  

انتهای پیام/الف

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول