اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
پادکست/ رونمایی از زیردریایی فاتح و ناوشکن دماوند/ تشکر پدر مرتضی پاشایی از مردم/ ردپای روغن پالم در کارخانه‌های لبنیات/ استقبال ۳۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌‌های داخلی از سرمایه‌‌گذاری در فرودگاه امام/ اعتراف حمید درخشان/ آمادگی ایران برای ارسال سلاح و تجهیزات به عراق رونمایی از زیردریایی فاتح و ناوشکن دماوند در آینده نزدیک، تشکر پدر مرتضی پاشایی از مردم، ردپای روغن پالم در کارخانه‌های لبنیات، استقبال ۳۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌‌های داخلی از سرمایه‌‌گذاری در فرودگاه امام و اعتراف حمید درخشان از مهم‌ترین اخبار امروز فارس به شمار می‌رود.
۱۳۹۳-۹-۱ ۱۷:۰۶ http://fna.ir/
0

• زیردریایی «فاتح» و ناوشکن «دماوند» آماده‌اند/ الحاق بالگردها و ناوچه‌های جدید به نداجا

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه زیردریایی «فاتح» و ناوشکن «دماوند» آماده رونمایی هستند، از برگزاری رزمایش ولایت ۹۳ در پایان آذرماه با مشارکت نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش خبر داد.

• رادیو فرانسه: هدف نهایی‌ مذاکرات یافتن چارچوبی کلی برای توافق جامع و گفت‌وگو درباره جزئیات آن طی هفته‌های آتی است

• درخشان: تصویر رادیولوژی وضعیت صادقیان را مشخص می‌کند/ تجربه استقلال بیشتر از ماست

حمید درخشان در نشست خبری قبل از دربی 79: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم قابلیت این تیم را مهار کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. امیدواریم از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و برای بینندگان نمایش خوبی داشته باشیم.

• ضرورت محکومیت اعمال ضدانسانی رژیم صهیونیستی توسط پارلمان‌های کشورهای جهان

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رؤسای مجالس خواستار محکومیت اعمال ضدانسانی رژیم صهیونیستی توسط آنها شد.

• قلعه‌نویی: از مورینیو هم می‌پرسند با دفاع اتوبوسی قهرمان شدی؟/ این سؤال کسی است که ذهنیت پرسپولیسی دارد

• سرلشکر فیروزآبادی: مذاکرات تأثیری در حرکت صحیح ایران ندارد/ آمادگی ارسال سلاح و تجهیزات را به عراق داریم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: جمهوری اسلامی ایران در صورت درخواست دولت عراق آمادگی ارسال سلاح و تجهیزات را از مسیر قانونی به عراق دارد.

• معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح: بازیکنی مانند پولادی جرمی بزرگ انجام داده، کی‌روش چطور توقع دارد او در تیم ملی باشد؟!

• وضعیت محیط زیست پایتخت قرمز است/ آن‌قدر با قوانین بازی می‌شود تا در عمل اثری از آن باقی نماند

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بی‌‌توجهی به محدودیت منابع، موجب شده امروز بسیاری از شهروندان تهرانی با مشکل ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم کنند، گفت: وضعیت محیط زیست پایتخت قرمز است.

• تشکر پدر «مرتضی پاشایی» از همدردی مسئولان و مردم

حضور شما باعث دلگرمى من و خانواده ام شد. به هیچ زبانى نمیتوانم سپاسگزار شما باشم که در این مدت در کنار ما ایستادید. محبت شما ما را غرق در آرامش کرد و می دانیم که اگر یارى و دعاهاى شما نبود سپرى کردن این روزهاى سخت و طاقت فرسا برایمان ناممکن مى شد.

• تیراندازی در «کلیولند» آمریکا ۴ کشته برجا گذاشت/ یکی از قربانیان باردار بود

در یک حادثه تیراندازی در «کلیولند» آمریکا چهار نفر از جمله یک زن باردار جان خود را از دست دادند و یک دختر ۱۰ ساله نیز زخمی شد.

• سرپرست وزارت علوم از ۳۰ آبان حق امضای هیچ سندی را ندارد

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که سرپرست وزارت علوم از روز گذشته یعنی 30 آبان دیگر هیچ مسئولیتی در این وزارتخانه نداشته و حق امضای هیچ سندی را ندارد.

• هانس بلیکس: ایران لقمه‌ای بزرگ‌تر از آن است که از گلوی اسرائیل پایین برود

هانس بلیکس، مدیر کل اسبق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که چندی پیش به تهران هم سفر کرده بود، گفته ایران لقمه‌ای بزرگ‌تر از آن است که از گلوی اسرائیل فرو رود.

• ردپای روغن پالم هنوز در کارخانه‌های لبنیات دیده می‌شود

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت‌ بازرسان وزارت بهداشت بر کارخانجات لبنیات ادامه دارد و قطع نشده اما در بررسی‌های اخیر مشاهده کردیم هنوز برخی کارخانه‌ها از روغن پالم استفاده می‌کنند.

• مسئولان محیط زیست «بنزین» را سیاسی کرده‌اند/ معرفی منحرف‌کنندگان افکار عمومی به قوه قضائیه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان محیط زیست «بنزین» را سیاسی کرده‌اند، گفت: کسانی که اذهان عمومی را منحرف و آزرده کردند از جمله مقامات وزارت نفت و سازمان محیط زیست از طریق مجلس به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

• استقبال ۲ شرکت داخلی برای سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در فرودگاه امام/ وزارت نفت زیر بار ساخت فرودگاه جدید اهواز نرفت

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از استقبال دو شرکت داخلی برای سرمایه‌گذاری در فاز ۲ توسعه فرودگاه امام خبر داد و گفت: اگر بتوانیم ضمانت‌های لازم را توسط سیستم‌های اقتصادی کشور در اختیار آنها بگذاریم، تا ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

• گزارش بنزین پتروشیمی در جلسه هفته جاری کمیسیون اصل ۹۰ نهایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تصویب و نهایی شدن گزارش مربوط به بنزین‌ پتروشیمی‌ها برای قرائت در صحن علنی مجلس در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد.

• برد 6 بر صفر و 3 گل زاید فقط یک اتفاق بود/ دربی 99 درصد مساوی است

سرمربی سابق و پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی روز یکشنبه بباز نیست و به احتمال 99 درصد این بازی هم مساوی می شود.

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 914 هزار تومان خرید وفروش شد.همچنین نیم سکه هم 461 هزار تومان خریداری و ربع سکه هم 263 هزار تومان معامله شد.این در حالی که دلار هم 3240 تومان خریداری و 3250  تومان فروخته شد.این بود مهمترین خبرها تا فردای دیگر بدرود!

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول