اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ واکنش وزیر سابق نفت به موضوع جنجالی/ محاکمه آقازاده مشهور/ کشف اختلاس تازه/ پدیده شومی به نام ازدواج سفید/ پاسخ سروری به وزارت کار/ اظهار نظر فرهادی علیه اسرائیل مثال جالب وزیر برای تک‌فرزندها، تغییرات گسترده در پرسپولیس، عبور تلفات غزه از 1600 شهید و سرنوشت دانشگاه احمدی‌نژاد از مهمترین خبرهای امروز فارس به شمار می‌رود.
۱۳۹۳-۵-۱۱ ۱۸:۰۶ http://fna.ir/
0

• وزیر سابق نفت: مراجع فنی آلایندگی بنزین پتروشیمی را تأیید نکردند/ ایران در شرایط تحریم صاحب بزرگ‌ترین ناوگان نفتکش اوپک شد

رستم قاسمی گفت: در شرایط تحریم 20 فروند کشتی نفت‌کش به ناوگان حمل و نقل نفت خام کشور اضافه کردیم تا ایران صاحب یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های نفتکش جهان شود.

• آقازاده امروز برای کدام اتهاماتش محاکمه می‌شود؟/ استات‌اویل و ماجرای رشوه‌های دلاری با بوی نفت

یک منبع آگاه گفت: برخلاف ادعای یاسر و فائزه هاشمی اتهاماتی که امروز در دادگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، مربوط به قرارداد شرکت نفتی استات‌اویل و سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت است.

• شنبه آتی؛ نشست نهایی استیضاح‌کنندگان با فرجی‌دانا

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از نشست هیات 4 نفره استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با رضا فرجی‌دانا در راستای بررسی استیضاح خبر داد.

* موضع گیری اصغرفرهادی علیه اسرائیل/ رفتار رژیم صهیونیستی دیکتاتور مآبانه است

اصغر فرهادی که برای اهدای خون به مردم غزه در سازمان انتقال خون حضور یافته بود، گفت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند به جز خودش دیگران حق زندگی ندارند و این رفتارش دیکتاتورمآبانه است.

فرهادی افزود: امروز در جهان بسیاری از مردم غزه حمایت می‌کنند و دیگر اینگونه نیست که دنیا در قبال این جنایات ساکت باشد و واکنش نشان ندهد.

* واهمه مقامات آمریکا و اسرائیل از تجهیز نظامی حماس از سوی ایران و سخنان سردار سلیمانی

روزنامه «وال استریت ژورنال» از ترس و نگرانی مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی نسبت به تقویت تسلیحاتی نیروهای مقاومت از سوی ایران خبر داد. رادیو رژیم صهیونیستی نیز در مطلبی در این باره می‌نویسد: سردار قاسم سلیمانی که از نفوذی خاص در منطقه برخوردار است، از مسلمانان جهان خواسته است به جای جنگ با یکدیگر که باعث از بین رفتن انرژی آنان می‌شود، سلاح و جان خود را بخاطر دفاع از انسانیت و اسلام که در فلسطین خلاصه شده است به کار گیرند.

* کشف اختلاس میلیاردی در شیراز/ رئیس پلیس استان فارس از دستگیری یک کارمند بانک و کشف اختلاس 12 میلیارد و 610 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.

* عشیره «الشعیطات» سرکرده شرعی «داعش» را به اسارت گرفت

در ادامه درگیری‌های مسلحانه عشیره «الشعیطات» با گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ریف شرقی دیر الزور، اعضای این عشیره سرکرده شرعی داعش در این منطقه را به اسارت گرفتند.

* احمدی نژاد در انتظار تعیین تکلیف/ سرانجام دانشگاه احمدی نژاد در دستان وزیر

مدیرکل دفتر آموزش عالی و غیردولتی گفت: بر اساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی، تکلیف دانشگاه ایرانیان در وزارت علوم مشخص می‌شود و ارائه مجوز از سوی این وزارتخانه نیز مستلزم رعایت کامل ضوابط است.

• کرار: با قلعه‌نویی و هواداران مدعی قهرمانی هستیم/ به خاطر امام‌ رضا و حضرت معصومه به ایران آمدم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد به خاطر بارگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دوباره به لیگ ایران بازگشته است.

* مقتدا صدر خواستار اعلام برائت یکپارچه عراقی‌ها از تکفیری‌های داعش شد

وی گفت: تمام گروه‌های عراقی از تمام طائفه‌ها و گروه‌ها باید سازمانهای تروریستی و در راس آنها داعش را رد کنند و از آنها برائت جویند و ارعاب شهروندان بی‌گناه را متوقف کنند.

* آخرین تحولات غزه/ تعداد شهدا 1665 نفر/ ناتوانی رژیم صهیونیستی در شناسایی و تخریب تونل‌های مقاومت/ اصابت چند موشک به تل‌آویو

بیست و ششمین روز حملات صهیونیست‌ها در شرایطی آغاز شد که حامیان این رژیم هم‌صدا با هم خواستار آزادی نظامی اسرائیلی به اسارت درآمده توسط نیروهای مقاومت هستند در حالی که تعداد شهدای حملات صهیونیست‌ها از 1600 هم گذشت.

•  پدیده شومی به نام ازدواج سفید/ زندگی مشترک پسرها و دخترهای بی‌تعهد!

گزارش دیدنی گروه صوت و تصویر از ازدواج سفید را که برداشتی از لایف استایل زندگی غربی است را می توانید امروز در سرویس صوت وتصویر فارس مشاهده کنید! این گزارش کوتاه تلاش کرده که تصویری جامع از فضای امروز زندگی های مشترک بدون ازدواج به مخاطب ارائه بدهد!

• واکنش رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا به نامه وزارت کار به شهرداری/ نگرانیم برای همسویی با کنوانسیون‌های بین‌المللی، همجنس‌بازی هم در کشور آزاد شود.

پرویز سروری ضمن ابراز تاسف از نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرداری تهران در خصوص تکریم جایگاه بانوان در شهرداری گفت: این نامه یکی از عجیب‌ترین و نادرترین اقدامات یک مقام مسئول بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

در چند روز اخیر پس از ابلاغیه وزارت کار به شهرداری تهران مبنی بر لغو تفکیک جنسیتی، حواشی زیادی در این زمینه به وجود آمد.

• خانواده‌های تک‌فرزند خیلی ریسک می‌کنند/ فکر نمی‌کردم یک فرزندم را از دست بدهم

وزیر بهداشت گفت: خانواده‌هایی که تک‌فرزند هستند، خیلی ریسک می‌کنند، بزرگترین سرمایه هر انسان فرزند اوست و باعث تأسف است که کسی از این نظر کم‌تو‌ان و کم‌سرمایه باشد، من هم فکر نمی‌کردم یک فرزندم را از دست بدهم.

• جزئیات اعلام نتایج آزمون سراسری و انتخاب رشته

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون سراسری در ساعت 14 فردا یکشنبه 12مردادماه خبر داد.

• صادقیان: خوشحالم که گلم به دل هواداران چسبید/ شانس یار پرسپولیس نبود

مهاجم تیم فوتبال تیم پرسپولیس گفت: خوشحالم گلی که به نفت تهران زدم به دل هواداران پرسپولیس چسبید.

• جلسات متوالی در وزارت ورزش و احتمال تغییرات گسترده در پرسپولیس

با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییراتی گسترده در این قسمت از باشگاه در حال انجام شدن است.برخی منابع از اضافه شدن هدایتی به هیئت مدیره پرسپولیس خبر می‌دهند.

• از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 947 هزار تومان خرید وفروش شد. همچنین نیم سکه هم به بهای 476 هزار تومان خرید وفروش گردید. ربع سکه هم با قیمت 278 هزار تومان روی تابلوها ثبت گردید.

همچنین هر دلار هم امروز به بهای 3104 خریداری 3150 فروخته شد.

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول